LCMS MOODLE ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ ДО ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • О. М. Мястковська Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2017-23.146-149

Анотація

У  статті аналізується проблема вдосконалення фахової підготовки майбутніх вчителів фізико-математичного профілю до професійної діяльності в умовах сучасного інформаційного середовища, а саме створення і забезпечення умов форму-вання готовності майбутніх вчителів фізики до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Запропоновано використання можливостей системи LCMS Moodle як один із шляхів вирішення даної проблеми. Практичну складову формування готовності майбутніх вчителів фізико-математичного профілю до застосування сучасних інформацій-них технологій у професійній діяльності реалізовано під час викладання навчальних дисциплін «Програмні засоби обробки електронної інформації», «Сучасні технології організації та опрацювання інформації». На лабораторних заняттях запроно-вано студентам створити у системі LCMS Moodle власні навчальні курси з повним комплексним дидактичним наповненням за індивідуальною темою (зі шкільного курсу фізики, математики або інформатики). Запровадження елементів дистанцій-них форм навчання студентів та учнів при підготовці до занять наразі є актуальним, оскільки надає широкі можливості для використання різноманітних джерел та форм представлення інформації, засобів контролю та корекції тощо.

Посилання

Андрєєв А.М. Організаційно-змістовий компонент са-мостійної роботи майбутніх учителів фізики у контексті їх підготовки до інноваційної педагогічної діяльності / А.М. Андрєєв, Г.Р. Мікаелян // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 146. – С. 3-8. – Режим доступу: http:// nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_146_3

Атаманчук П.С. Інноватики компетентнісно-світоглядного виміру в підготовці майбутнього вчителя фізики / П.С. Ата-манчук // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педа-гогічна. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. – Вип. 17. – С. 5-9.

Іваницький О.І. Формування інформаційної культури майбутнього вчителя фізики в умовах інформаційно-комунікаційного середовища / О.І. Іваницький // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. – Кам’янець-По-дільський : Кам’янець-Подільський національний універси-тет імені Івана Огієнка, 2012. – Вип. 18: Інновації в навчанні фізики: національний та міжнародний досвід. – С. 13-16.

Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE / В.П. Сергієнко, В.М. Франчук, Л.О. Кухар та ін. ; за заг. ред. проф. В.П. Сергієнка. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 100 с.

Мястковська М.О. Комп’ютерні технології у тестуванні : навчально-методичний посібник / М.О. Мястковська. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет Івана Огієнка, 2016. – 152 с.

Мястковська М.О. Посилення міждисциплінарних зв’язків загальної фізики та інформатики у підготовці студентів / М.О. Мястковська // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2013. – Вип. 19: Інноваційні технології управління якості підготовки майбутніх учителів фізико-технологічного профілю. – С. 310-312.

Система електронного навчання Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://moodle.kpnu.edu.ua/

Ткаченко А. Google sites як засіб формування готовності майбутніх вчителів до застосування ІКТ у професійній діяльності / А. Ткаченко, Л. Кулик, О. Гриценко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного уні-верситету імені Володимира Винниченка]. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2015. – Вип. 8 (1). – С. 196–201. – Режим доступу: http:// nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8%281%29__50

Триуc Ю.В. Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE : методичний посібник / Ю.В. Триус, І.В. Гера-сименко, В.М. Франчук ; за ред. Ю.В. Триуса. – Черкаси, 2012. – 220 с.

Франчук В.М. Використання Open Source Physics у LCMS Moodle [Електронний ресурс] / В.М. Франчук, П.В. Мики-тенко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2015. – Т. 45, вип. 1. – С. 156-168. – Режим доступу: http://nbuv.gov. ua/UJRN/ITZN_2015_45_1_17

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30