РОЛЬ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З ФІЗИКИ ЯК СКЛАДОВОЇ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • О.П. Панчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.25-28

Анотація

Матеріал даної статті стосується питань визначення провідної ролі лабораторного практикуму з фізики як практичної системи підготовки студентів природничого профілю. Належну та ефективну підготовку з фізики для студентів природничих спеціальностей може забезпечити лише методична система, яка повинна опиратися на сучасний рівень розвитку природничо-наукового знання, та на принципи фундаментальності, міжпредметні зв’язки і бути професійно спрямованою, а також враховувати психологічні особливості студентів. Фізичний лабораторний практикум є важливою складовою частиною навчального процесу з фізики, найефективнішою формою пізнавальної діяльності студентів. Екологічно освічений студент повинен вміти грамотно оцінювати стан навколишнього середовища, небезпек, що виникають при фізико-технічному впливі на природу і живі організми, кількісно розрахувати їх реальні наслідки, мати уявлення про методи захисту і нейтралізації можливого збитку.
Ключові слова: фізика, природничо-наукова грамотність, лабораторний практикум, нефізичні спеціальності, формування компетентностей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 1.ПРОБЛЕМА ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕДУР УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ