ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ І ПРИКЛАДНОЇ ІННОВАЦІЙНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З ФІЗИКИ В ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • М.І. Шут Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна
  • Л. Ю. Благодаренко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна
  • Т.Г. Січкар Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.53-56

Анотація

У статті досліджуються можливі шляхи інтеграції освітньої і наукової складових у діяльності педагогічних університетів. Доведено, що важливу роль у розв’язанні цієї проблеми здатні виконати наукові школи, оскільки їх діяльність забезпечує посилення фундаментальної і прикладної інноваційно-дослідницької спрямованості освітнього процесу з фізики. Визначено, що найкращим чином це можна реалізувати в умовах STEM-освіти, яка передбачає інтегративний підхід до навчання. Констатовано, що академічна освіта нині залишається необхідною, але недостатньою умовою досягнення необхідного рівня якості освітнього процесу з фізики. На прикладі діяльності наукової школи академіка М.І. Шута показано, що наука на базі педагогічних університетів здатна продукувати нові наукові знання та високі технології. Зазначено, що нині наукова школа академіка М.І. Шута працює над проблемами створення полімер-оксидних нанокомпозитів з поліпшеними фізико-механічними, електрофізичними та тепловими властивостями. Акцентовано, що критерієм якісної вищої педагогічної освіти є здійснення наукових досліджень з урахуванням їх визнання міжнародною науковою спільнотою.
Ключові слова: освітній процес з фізики, інноваційно-дослідницька спрямованість освітнього процесу, наукові школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 1.ПРОБЛЕМА ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕДУР УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ