ІНТЕРАКТИВНА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ ЯК ОДНА З ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ОСВІТІ

Автор(и)

  • T.М. Pylypiuk Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.108-110

Анотація

Стаття присвячена технології інтерактивної візуалізації подання навчального матеріалу, яка широко застосовується в навчальному процесі. У статті та кож визначаються STEM-складові даної технології.
Одним з ефективних засобів інтерактивної візуалізації даних представлено інфографіку. Використання інфографіки є актуальним, оскільки уможливлює представлення великого обсягу інформації в компактному, систематизованому й зручномудля сприйняття вигляді. У статті розкрито поняття візуалізаційних категорій та інфографіки. Розглянуто класифікацію інфографіки. Визначено етапи створення інфографіки. У статті представлено інструменти для створення інфографіки, серед яких перевага надається безкоштовним онлайн-сервісам. Описано створення інфографіки з допомогою конструктора Canva. Зроблено відповідні висновки.
Ключові слова: візуалізація даних, інтерактивність, візуалізаційні категорії, інфографіка, класифікація, онлайн-ресурс.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 3. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ (STEM-ОСВІТИ): АСПЕКТИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА