РОБОТОТЕХНІЧНІ КОМПЛЕКТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • М. І. Садовий Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна
  • Д.В. Соменко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна
  • О.М. Трифонова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.125-128

Анотація

Характерною особливістю сучасного суспільства є інтеграційні процеси. Освіта не стоїть осторонь цього. Сутність інтеграції проявляється як через об’єднання змістових компонент, так і засобів навчання, які з об’єкту дослідження в одній галузі стають засобом навчання та проведення досліджень в іншій. Це не просте додавання змісту навчання, а з’ясування спільних генеруючих елементів фундаментальних понять. Так робототехнічні комплекти, які є об’єктом вивчення у курсах «Основи робототехніки», «Мехатроніки», технічних дисциплін та ін. для студентів спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) стають засобом навчання в освітньому процесі курсу «Методика навчання природничих наук» при підготовці студентів спеціальності 014.15 Середня освіта (Природничі науки). У статті запропоновані приклади реалізації зазначеної інтеграції, зокрема, під час виконання лабораторних робіт, дипломних проєктів, що забезпечує розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців.
Ключові слова: освітній процес, природничі науки, інтеграція, освітня робототехніка, робототехнічні комплекти, робоплатформа, цифровізація, STEM освіта.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 3. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ (STEM-ОСВІТИ): АСПЕКТИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА