МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ ПРИРОДНИЧО- МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О.В. Гнатюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • О.В. Кривоногова Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Україна
  • Т.В. Поліщук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.144-149

Анотація

У статті подано методику організації освітнього процесу в інклюзивному класі для учнів з розладами  спектру аутизму з фізики та математики на засадах інтеграції в умовах базової середньої освіти. Подано аналіз останніх досліджень та публікацій, який свідчить про те, що останнім часом проблема залучення учнів із особливими освітніми потребами до ефективного освітнього процесу привертає увагу багатьох науковців, а методична реалізація цього питання все частіше зустрічається у науковій та педагогічній літературі. Наведено результати опитування педагогічних працівників, що працюють в інклюзивних класах з учнями з особливими освітніми потребами. Методики націлені на впровадження інноваційної роботи в інклюзивних групах закладів освіти відповідно до «Концепції Нової української школи» та закону «Про освіту». Пропоновані заходи дозволяють формувати в учнів освітньої установи не тільки предметну компетентність з фізики та математики, а й сприяють комунікації інклюзивного класу учнів, що будуть сприяти кращому засвоєнню учнями системи знань і застосовувати їх у процесі пізнання та в практичній діяльності.
Ключові слова: нова українська школа, заклади загальної середньої освіти, базова середня освіта, інклюзивна освіта, фізика, математика, природничо-математичні дисципліни, РАС, ЗПР.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 4. ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ