ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРА ЯК МОДЕЛЮЮЧОЇ СИСТЕМИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.305-315Анотація
Відображається питання моделювання як засобу активізації пізнавальної діяльності студентів вищої школи. Основний зміст складає розгляд можливостей використання програмних засобів (на прикладі MathCAD_2001) для дослідження та аналізу моделей різних процесів.
The article deals with the problem of modeling as a means of activization of higher school cognitive activity. It is mostly dedicated to the presentation of the possibilities to use program software (on the example of MathCAD_2001) for research and analysis of the models of different processes.
Посилання
Горстко А.Б. Познакомтесь с математическим моделированием.— М.: Знание, 1991. — 160 с.
Маврин И.И. Начала анализа и математические модели в естествознании /Математика в школе, № 4, 1993. — С. 43-48.
Островская Е.М. Моделирование на компьютере /Информатика и образование, 1999, №1. — С. 53-61.
Психолого-педагогические основы использования ЭВМ в вузовском обучении /Под ред. А.В.Петровського и Н.Н.Нечаєва. — М.: Изд-во Моск. ун-та, 1987. — 167 с.
Робертс Ф.С. Дискретне математические модели с приложениями к социальным, биологическим и экологическим задачам /Пер. С англ. А.М.Раппопорта, С.И.Травкина. Под ред. А.И.Теймана.— М.: Наука, 1986. — 496 с.
Ситник В.Ф., Орленко Н.С. Імітаційне моделювання: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1998. — 232 с.