РОЗВИТОК ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ В ІНФОРМАЦІЙНИХ НАУКАХ

Автор(и)

  • Юрій СМОРЖЕВСЬКИЙ Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Андрій МОЗОЛЮК ВСП «Кам’янець-Подільський фаховий коледж харчової промисловості НУХТ», Україна
  • Юлія ТИМЧУК ВСП «Кам’янець-Подільський фаховий коледж харчової промисловості НУХТ», Україна
  • Ольга ШЕВЧУК ВСП «Кам’янець-Подільський фаховий коледж харчової промисловості НУХТ», Україна
  • Крістіна ЧЕВСЬКА ВСП «Кам’янець-Подільський фаховий коледж харчової промисловості НУХТ», Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2024-30.156-159

Анотація

У статті розглянуто значення цифрової компетентності при підготовці фахівців та роботі викладача, під якою розуміється спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток наукового світогляду при вивченні інформаційних технологій та використанні інформаційно-комунікаційних технологій. Вказано на необхідність постійного вдосконалення професійної підготовки викладача закладу фахової передвищої освіти на основі інноваційних форм організації навчального процесу.
Використання ІКТ ресурсів у галузі освіти у сучасних умовах розвитку суспільства є загальною необхідністю. Їх впровадження у навчально-виховний процес навчальних закладів забезпечить поступовий перехід освіти на новий, якісний рівень. Вони дозволяють викладачу розширити можливості представляти потрібну інформацію, активізувати увагу, впроваджувати моделювання процесів, реалізувати технологію дистанційного навчання.
Ключові слова: цифрова компетентність, компетенції, інформаційно-комунікаційні технології, комп'ютерна грамотність.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-27

Номер

Розділ

IV. ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІКТ ТА ЦИФРОВИХ РЕСУРСІВ