ГРАФІЧНА НАОЧНІСТЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ЗАКОНУ ОМА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2006-12.253-254Анотація
У статті розглядається актуальне питання вивчення закону Ома для неоднорідних ділянок кола, оскільки на сьогоднішній день вивчається закон Ома для однорідних ділянок кола. Показано, як проводити узагальнення і систематизацію знань учнів за допомогою графіків.
Ключові слова: закон Ома, систематизація знань, графічна наочність.
In the article the actual question of study of law of Ohm is examined for the heterogeneous areas of circle, as for today the law of Ohm is studied for the homogeneous areas of circle.
It is rotined, how to conduct generalization and systematization of knowledge’s of students by the graphs.
Key words: law of Ohm, systematization, knowledge, student.
Посилання
Борис М.М., Столярчук Д.С. Систематизація та узагальнення знань учнів у процесі вивчення фізики за допомогою графіків // Комплексне використання дидактичних засобів у навчанні фізики. - К: 1983. - С.41-48.
Бутиков Е.И., Быков А.А., Кондратьев А.С. Физика в примерах и задачах. - М.: Наука, 1989. - 464 є.
Карнаухова А.А., Литвиненко Н.А. Рассмотрение закона Ома для различных участков цепи // Физика в школе. -1985. -№6. - С.48-49.
Коржуев А.В. Мощность в цепи постоянного тока і і Квант.
- 1989. -№8. -С.67-71.
Коргиак Є.В., Ляшенко О.І., Савченко В. Ф. Фізика: підручник для 9 класу середніх шкіл. - Ірпінь: Перун, 2001. - 232 с.
Новиков A.M. Об донной задаче на закон Ома для полной цепи // Физика в школе. - № 1. - 1966. - С.90.
Римкевич П.А. Електрорушійна сила // Методика викладання фізики. - Вип. 7. - К: Рад. школа. - 1972. - С.40-44.
Ростовцев НМ. Источник тока с изменяемым внутренним сопротивлением и его применения // Физика в школе. -1985. - №6. - С.60-63.
Турышев И.К. Решение задач по физике с исследованием і і Физика в школе. - № 1. - 1966. - С.88-89.