МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ АГРОТЕХНІЧНИХ КОЛЕДЖІВ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2017-23.12-14Анотація
У статті розглядаються проблеми впровадження професійно орієнтованих задач з фізики в агротехнічних коледжах. Пропонуються рекомендації щодо підвищення інтересу студентів до розв`язування задач з фізики.Проведено анкетування студентів агротехнічних коледжів з метою виявлення причин низького рівня мотивації до ви-вчення фізики та виявлення шляхів щодо підвищення інтересу до розв`язання задач з фізики. Виявлено основні трудно-щі які виникають при розв’язуванні фізичних задач та основні причини низького рівня мотивації до вивчення предмету. Розглянуто ставлення студентів до розв’язання фізичних задач. Досліджено особливості формування мотиваційної скла-дової вивчення фізики у агротехнічних коледжах за допомогою професійно орієнтованих задач. На основі самооцінки сту-дентів щодо їх умінь пояснювати фізичні принципи технічних об`єктів. Досліджено вплив знань з фізики на формування професійних якостей майбутніх фахівців.
Посилання
Закон України “Про вищу освіту” (№1556-VII від 01.07.2014) // Відомості Верховної Ради. – 2014.
Збаравська Л.Ю. Підвищення фахових знань студентів за допомогою використання міжпредметних зв`язків та при-кладних фізичних задач / Л.Ю. Збаравська, В.П. Сергієнко // Наука і методика : збірник науково-методичних праць. – К. :
Агроосвіта, 2013. – Вип. 25.– 80 с. – С. 17-22.
Климов Е.А. Психология профессионального самоопределе-ния / Е.А. Климов. – Ростов-на-Дону : Феникс, 1996. – 512 с.
Сосницька Н.Л. Фахова підготовка майбутнього вчителя фізики на засадах компетентнісного підходу / Н.Л. Сосницька // Нау-ково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій та технологічній галузях : матер. IV Всеукр. наук. практ. конф. – Бердянськ : БДПУ, 2013, – 336 с.
Стефанова Г.П. Теоретические основы и методика реали-зации принципа практической направленности подготовки учащихся при обучении физике : автореф. дис. … д-ра пед. наук. / Г.П. Стефанова. – М., 2002. – 32 с.
Шатковська Г.І. Науково-методичні засади інтеграції знань з фізики і хімії студентів вищих навчальних закладів I-II рів-нів акредитації технічно-технологічного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.І. Шатковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. – К., 2007. – 21 с.
Шишкін Г.О. Професійно спрямоване навчання фізики в технологічних коледжах / Г.О. Шишкін, А.Б. Барканов // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут ін-новаційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорт України. – К., 2011. – Вип. 70. – 200 с.