К_ПНУ ім.І.Огієнка

Про журнал

«Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна» заснований викладачами фізико-математичного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка в 1993 році, як узагальнення результатів науково-дослідних робіт. З 1995 року збірник  включений до переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних досліджень докторантів, аспірантів, науково-педагогічних та наукових працівників.  26 червня 2021 р. збірник включено до  категорії "Б" наукових фахових видань України (Наказ Міністерства освіти і науки України № 735 від 26.01.2021 р.).

 

З 2012 року збірник індексується  наукометричними базами Google Scholar,  Index Copernicus, CEJSH.

Поточний номер

№ 30 (2024): ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ НАУКОВО-ОСВІТНІХ ТРАНСФОРМАЦІЙ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
					##issue.viewIssueIdentification##

Матеріали збірника є відображенням результатів наукових досліджень авторів та набутого ними досвіду з проблеми сучасних науково-освітніх трансформацій у процесі підготовки фахівців природничо-математичного профілю. Наукові пошуки дослідників відображено у чотирьох розділах збірника: 1. Реалізація освітніх стандартів природничо-наукової освіти нового покоління в умовах сучасного розвитку суспільства; 2. Концепція розвитку НУШ та STEM-інтеграційні інновації сучасної системи природничо-математичної освіти; 3. Формування фахових компетентностей майбутнього вчителя в умовах дистанційної освіти та сучасних викликів у освітній галузі; 4. Формування природничо-наукового світогляду майбутнього вчителя засобами інформаційно-комунікаційних технологій та цифрових ресурсів.

Опубліковано: 2025-02-14

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

І. РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ОСВІТИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА

ІІ. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ НУШ ТА STEM-ІНТЕГРАЦІЙНІ ІННОВАЦІЇ СИСТЕМИ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ

ІІІ. ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ТА СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ В ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ

IV. ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІКТ ТА ЦИФРОВИХ РЕСУРСІВ

Переглянути всі випуски

На сьогодні видано 29 випусків збірника наукових праць, тематика яких зазвичай стосується проблем підготовки фахівців фізико-технологічного профілю, інноваціям в освітній галузі.

Редакційну колегію збірника складають понад 15 докторів педагогічних та фізико-математичних наук з України, Польщі, Молдови, Словаччини.  Наукові праці збірника друкуються трьома мовами: українською, російською, англійською. Це сприяє обміну досвідом та дає змогу апробації своїх науково-педагогічних досліджень не  тільки вітчизняним науковцям, а й зарубіжним фахівцям в даній галузі. Відтак у збірнику друкують узагальнені результати своїх досліджень науковці України, Польщі, Молдови,  Словаччини.

Збірник адресований науковцям, науково-педагогічним працівникам, докторантам, аспірантам, магістрантам, студентам та усім, хто переймається проблемами  підготовки та становлення майбутнього фахівця освітньої галузі.