
Про журнал
«Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна» заснований викладачами фізико-математичного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка в 1993 році, як узагальнення результатів науково-дослідних робіт. З 1995 року збірник включений до переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних досліджень докторантів, аспірантів, науково-педагогічних та наукових працівників. 26 червня 2021 р. збірник включено до категорії "Б" наукових фахових видань України (Наказ Міністерства освіти і науки України № 735 від 26.01.2021 р.).
З 2012 року збірник індексується наукометричними базами Google Scholar, Index Copernicus, CEJSH.
Поточний номер

Матеріали збірника є відображенням результатів наукових досліджень авторів та набутого ними досвіду з проблеми сучасних науково-освітніх трансформацій у процесі підготовки фахівців природничо-математичного профілю. Наукові пошуки дослідників відображено у чотирьох розділах збірника: 1. Реалізація освітніх стандартів природничо-наукової освіти нового покоління в умовах сучасного розвитку суспільства; 2. Концепція розвитку НУШ та STEM-інтеграційні інновації сучасної системи природничо-математичної освіти; 3. Формування фахових компетентностей майбутнього вчителя в умовах дистанційної освіти та сучасних викликів у освітній галузі; 4. Формування природничо-наукового світогляду майбутнього вчителя засобами інформаційно-комунікаційних технологій та цифрових ресурсів.
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
І. РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ОСВІТИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
ІІ. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ НУШ ТА STEM-ІНТЕГРАЦІЙНІ ІННОВАЦІЇ СИСТЕМИ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
ІІІ. ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ТА СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ В ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ
IV. ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІКТ ТА ЦИФРОВИХ РЕСУРСІВ
На сьогодні видано 29 випусків збірника наукових праць, тематика яких зазвичай стосується проблем підготовки фахівців фізико-технологічного профілю, інноваціям в освітній галузі.
Редакційну колегію збірника складають понад 15 докторів педагогічних та фізико-математичних наук з України, Польщі, Молдови, Словаччини. Наукові праці збірника друкуються трьома мовами: українською, російською, англійською. Це сприяє обміну досвідом та дає змогу апробації своїх науково-педагогічних досліджень не тільки вітчизняним науковцям, а й зарубіжним фахівцям в даній галузі. Відтак у збірнику друкують узагальнені результати своїх досліджень науковці України, Польщі, Молдови, Словаччини.
Збірник адресований науковцям, науково-педагогічним працівникам, докторантам, аспірантам, магістрантам, студентам та усім, хто переймається проблемами підготовки та становлення майбутнього фахівця освітньої галузі.