ПЕТРО СЕРГІЙОВИЧ АТАМАНЧУК ТА НАУКОВА ШКОЛА «ТЕОРЕТИКО-ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОБ'ЄКТИВІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2024-30.7-11Анотація
Наукова школа, яку започаткував Атаманчук П.С. опікується проблемами впровадження методології управління процесом формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізико-техно логічних спеціальностей в умовах вимог сучасної освітньої парадигми та орієнтирів Національної рамки кваліфікацій; удосконалення технологічних схем створення та використання цільових освітньо-професійних програм та галузевих стандартів вищої освіти; ілюстрацією можливостей використання дидактичної моделі управління дієвою фаховою підготовкою майбутніх учителів на компетентнісному рівні, зав дяки зорієнтованості на пошуково-креативні схеми навчання, відповідно до вимог двоступеневої освіти (моделей бакалавра і магістра); обґрунтуванням педагогічної доцільності та ефективності впровадження цілісної дидактичної системи формування і становлення майбутнього учителя фізики на засадах заданих особистісних цілеорієнтацій та пошуково-креативних схем навчання; методологія формування дидактики фізики в сучасних умовах прогнозування освіти з дисциплін природознавчо-математичних і технологічних ос віт ніх галузей в умовах особистісно орієнтованого навчання та ступеневої освіти проектування освітніх середовищ для різних освітніх галузей; використання еталонних вимірників якості знань та об’єктивізація конт ро лю навчально-пізнавальної діяльності; управління навчально-пізнавальною діяльністю на основі ціле пок ладання в навчальному процесі; розробка цільових освітньо-професійних програм та освітніх стандартів управління процесом формування професійних якостей майбутніх учителів; інноваційні технології формування STEM фахівця в контексті євроінтеграційних процесів; вироблення технологій залучення здобувачів вищої освіти до результативної науководослідницької діяльності як ефективного засобу формування власного педагогічного кредо «Віра в Учня, його неповторність і талант, віра в те, що основна місія вчителя – знайти шлях для розкриття цього таланту».
Ключові слова: наукова школа, технології, управління, еталонні вимірники, Атаманчук Петро Сергійович.