ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО БАГАТОРІВНЕВОЇ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ У СФЕРІ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

Автор(и)

  • Інна ГРИГОРЧУК Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Сергій ОПТАСЮК Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Петро ПЛАХТІЙ Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Ольга ОПТАСЮК Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2024-30.53-57

Анотація

Показано, що багаторівневий підхід до профорієнтації у сфері природничих наук є ефективним інструментом для підвищення мотивації здобувачів освіти до навчання, розвитку їхніх професійних інтересів і формування ключових компетентностей, необхідних для сучасного ринку праці. Застосування інтерактивних методів навчання, таких як проєктно-орієнтовані завдання, STEM-освіта та використання цифрових платформ, сприяло покращенню рівня знань здобувачів освіти із природничих дисциплін, а також усвідомленню їх практичної значущості. Подальше впровадження та удосконалення багаторівневої профорієнтації сприятиме підготовці фахівців, здатних відповідати сучасним викликам у науці, технологіях та екології. Результати дослідження можуть бути використані для оновлення профорієнтаційних програм, а також для розробки рекомендацій щодо вдосконалення освітнього процесу в контексті підготовки здобувачів освіти до майбутньої професійної діяльності.
Ключові слова: профорієнтація, природничі науки, STEM-освіта, інновації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-27

Номер

Розділ

ІІ. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ НУШ ТА STEM-ІНТЕГРАЦІЙНІ ІННОВАЦІЇ СИСТЕМИ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ