ДЕЯКІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ 10 КЛАСУ

Автор(и)

  • Ю. Л. Сморжевський Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2017-23.70-72

Анотація

Одним з важливих засобів підвищення ефективності навчального процесу, реалізації прикладної направленості шкіль-ного курсу математики є здійснення міжпредметних зв’язків.

Говорячи про міжпредметні зв’язки алгебри і початків аналізу та фізики, маємо на увазі правильний відбір задач, які відображають застосування алгебраїчних фактів, а також ілюстрацію теоретичного матеріалу різноманітними прикладами з практики.

Ми пропонуємо розв’язувати питання політехнічного навчання і міжпредметних зв’язків алгебри і початків аналізу та фізики за допомогою спеціально підібраної системи фізичних задач, які повинні зіграти велику роль у розвитку в учнів на-вичок застосування на практиці теоретичних знань, одержаних при вивченні алгебри і початків аналізу.

Розв’язування фізичних задач на уроках алгебри і початків аналізу приводить до природного взаємозв’язку теорії і практики, показує практичну необхідність формування тих чи інших знань, сприяє глибокому, не формальному вивченню шкільного курсу алгебри і початків аналізу.

Посилання

Сморжевський Л.О. Задачі з алгебри і початків аналізу: 1001 задача прикладного змісту: 10–11 кл. / Л.О. Сморжевсь-кий, П.С. Атаманчук, А.М. Кух. – К. : А.С.К., 1999. – 135 с.

Сморжевський Л.О. Про використання фізичних за-дач в шкільному курсі математики / Л.О. Сморжевський, Ю.Л. Сморжевський // Зб. науков. праць Кам.-Под. педу-ніверситету. Серія педагогічна: Дидактика природознавчо-математичних дисциплін та освітніх технологій, 1999. – Вип. 5. – С. 193 – 197.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Математика в школі. – 2000. – № 10. – С. 2.

Мерзляк А.Г. Алгебра і початки аналізу: підруч. для 10 кл.

загальноосвіт. навч. закладів: академ. рівень / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. – Х. : Гімназія, 2010. – 352 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30