МЕТОДИЧНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ АСТРОНОМІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АСТРОНОМІЇ

Автор(и)

  • І. А. Ткаченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2017-23.72-76

Анотація

У статті запропоновано визначення методичної системи навчання астрономії як цілісного утворення, яке є визначаль-ним чинником організації навчально-виховного процесу в педагогічних університетах на основі принципу наступності і перспективності. Пропонована методична система навчання астрономії відповідає парадигмальному положенню про єд-ність науки і освіти, розвиткові сучасних педагогічних технологій, принципам особистісно орієнтованого навчання і забез-печує можливості для формування ключових і спеціально-предметних компетентностей майбутнього учителя астрономії. Важливе значення у побудові методичної системи навчання астрономії відіграє застосування системного, діяльнісного та компетентнісного методологічного підходів.

Посилання

Мендерецький, В.В. Методична система експериментальної підготовки майбутніх учителів фізики / В.В. Мендерецький // Зб. наук. пр. Бердянського держ. пед. ун-ту. Педагогічні науки. – № 4. – Бердянськ : БДПУ, 2007. – С. 183-189.

Ткаченко І.А. Особливості методичної підготовки майбутньо-го вчителя астрономії / І.А. Ткаченко // Актуальні проблеми підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін для сучасної загальноосвітньої школи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції 18-19 жовтня 2012 року м. Умань / гол. ред. М.Т. Мартинюк ; від. за вип.: М.В. Де-карчук. – Умань : ПП О.О. Жовтий, 2012. – С. 195–198.

Ткаченко І.А. Системний підхід в методичній підготовці майбутнього вчителя астрономії / І.А. Ткаченко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного уні-верситету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний уні-верситет імені Івана Огієнка, 2015. – Вип. 21: Дидактика фізики як концептуальна основа формування компетент-нісних і світоглядних якостей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. –– С. 292–294.

Філософський енциклопедичний словник / за ред. В.I. Шин-карука ; Ін-т філософії ім. Г.С. Сковороди НАНУ. – К. : Абрис, 2002. – 742 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30