ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ СУЧАСНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Р. І. Швай Національний університет «Львівська політехніка», Україна
  • О. М. Горіна Національний університет «Львівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2017-23.76-78

Анотація

Змінюється розуміння процесу навчання і набуття знань. Ключовими чинниками успішної діяльності у сучасному світі є навчання, інноваційність та співпраця. Розвивається нове явище спільного партнерського навчання чи самонавчання. У конективізмі як концепції навчання поєднано процес навчання із можливостями сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Конективне навчання сприяє формуванню всіх ключових умінь, які необхідні для функціонування у сучасному світі. Провідним у процесі навчання стає зв’язок між навчальними діями та мисленням, а критерієм оцінювання є час, який потрібний для знаходження відповідного актуального вузла інформації та відповідної інформації. Цінним вважається не кількість знань, а їх актуальність. Ключовим у цій теорії є уміння відповідного використання технологічних переваг і отри-мання інформації у зовнішніх базах даних. Дистанційні он-лайн курси є новою моделлю навчання, в якій учасники цього процесу можуть самостійно його контролювати.

Посилання

Ляшенко О.І. Пріоритети розвитку української школи в умо-вах реформування освіти / О.І. Ляшенко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного універси-тету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний універ-ситет імені Івана Огієнка, 2016. – Вип. 22: Дидактичні меха-нізми дієвого формування компетентнісних якостей майбут-ніх фахівців фізико-технічних спеціальностей. – С. 39–42.

Gregorczyk G. Edukacja 2050 wedіug konektywistуw / Graїyna Gregorczyk // MERITUM. – 2014, nr 1, s. 22-27.

Gregorczyk G. Konektywizm, czyli o uczeniu siк w epoce cyfrowej / Graїyna Gregorczyk, Alicja Maіgorzata Kozak // MERITUM. – 2012,nr 1, s. 93-97.

Siemens G. Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age [Електронний ресурс] / George Siemens. – 2005. – Режим до-ступу: http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm/

Small G., Vorgan G. iBrain: Surviving the Technological Alteration of the Modern Mind [Електронний ресурс]. Gary Small i Gigi Vorgan, 2009. – Режим доступу: http://www.dr-garysmall.com/books//

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30