ТЕХНОЛОГІЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ РОЗРАХУНКУ З’ЄДНАНЬ ДЕТАЛЕЙ МАШИН ЗАСОБАМИ АРМ JOINT

Автор(и)

  • Я. П. Замора Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2017-23.88-91

Анотація

Розглянуто термін «візуалізація» та основи візуалізації навчального процесу. Встановлено що у педагогічному значенні поняття «наочний» ґрунтується на демонстрації конкретних предметів, процесів, явищ, уявлення готового образу, від чого залежить рівень активізації розумової та пізнавальної діяльності студентів. Розглянуто необхідність використання різних інтерактивних форм навчання при поєднанні кількох методів навчання для сприяння кращого осмислення та засвоєння навчального матеріалу. Відібрано інтерактивні форми навчання та вимоги, що ставляться перед ними. Вказано основні за-вдання графічної освіти, визначено її вплив на технологію застосування засобів APM Joint для вивчення з’єднань деталей машин у процесі загальнотехнічної підготовки студентів напряму «Професійна освіта». Наочно подано основне меню АРМ Joint з можливими підменю, що можуть бути викликані з основного та опис команд головного меню і відповідних клавіш інструментальної панелі, показано діалогове вікно виведення результатів розрахунку призматичної шпонки.

Посилання

Ерднієв П.М. Системність знань і зміцнення дидактичної одиниці / П.М. Ерднієв // Рад. педагогіка. – 1975. – № 4. – С. 72-80.

Сорокина Е.И. Использование интерактивных методов обу-чения при проведении лекционных занятий / Сорокина Е.И., Маковкина Л.Н., Колобова М.О. // Теория и практика об-разования в современном мире : материалы междунар. заоч. науч. конф. (г. Санкт-Петербург, май 2013 г.). – СПб. : Реноме, 2013. С. 167–169.

Замора Я.П. Візуалізація процесу розрахунку механічних пе-редач засобами АРМ TRANS / Я.П. Замора // Матеріали 5-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної осві-ти», 23-24 вересня 2016 року. – Тернопіль : ТНПУ імені Володимира Гнатюка, 2016. – С. 38-40.

Горлицына О.А. Визуализация знаний как условие повы-шения качества графического образования студентов пе-дагогических вузов / О.А. Горлицына // Теория и практика образования в современном мире: материалы междунар. заоч. науч. конф. (г. Санкт-Петербург, май 2013 г.). – СПб. : Реноме, 2013. С. 149–151.

APM Joint Система расчёта соединений. Версия 9.4: Руководство пользователя. – М. : Научно-технический центр «Автоматизированное Проектирование Машин», 2007. – 38 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30