ЗАСТОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ВИМІРЮВАНЬ У ВСТУПНІЙ КОМПАНІЇ

Автор(и)

  • В. С. Щирба Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • О. В. Фуртель Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2017-23.114-116

Анотація

У статті розглядаються мотиваційні моменти дослідження прикладних задач теорії освітніх вимірювань на основі про-ведення математично-статистичного аналізу результатів вступної компанії набору студентів на базі відкритого конкурсного балу. Вивчаючи особливості проведення цьогорічної вступної компанії і специфіку визначення конкурсного балу абітурі-єнтів, визначаються рекомендації стосовно проведення математично-статистичного аналізу результатів зовнішнього неза-лежного оцінювання знань. Порівнюючи результати конкурсу в трьох вищих навчальних закладах, одержано рекомендації з  вибору варіантів розподілу коефіцієнтів формування максимально допустимого конкурсного балу, що є особливістю за-стосування теорії освітніх вимірювань для проведення маркетингових досліджень в освітній галуззі. Цим самим показано нетрадиційний прикладний напрямок і підкреслено важливість застосування в освітніх вимірюваннях.

Посилання

Сільвестров Д.С. Підготовка фахівців з освітніх вимі-рювань в Україні : [навчально-методичний комплекс] / Д.С. Сільвестров, О.Д. Борисенко, О.В. Авраменко та ін. ; за заг. ред. Д.С. Сільвестрова. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2012. – Частина 1. – 362 с.

Щирба В.С. Методологічні основи проведення матема-тично-статистичного аналізу в освітніх вимірюваннях / В.С. Щирба, О.В. Щирба // Збірник наукових праць Кам’я-нець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015. – Вип. 21: Дидактика фізики як концептуальна основа форму-вання компетентнісних і світоглядних якостей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. – С. 231-233.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30