СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Автор(и)

  • А. М. Андрєєв Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2017-23.117-121

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування у майбутніх учителів фізики інноваційної компетентності. Остання розгля-дається як складова частина професійної компетентності вчителя і визначає його здатність до здійснення інноваційного пошуку у своїй професійній діяльності. Важливою компонентою інноваційної компетентності майбутнього вчителя фізики постає його здатність організовувати інноваційну діяльність учнів у навчальному процесі. Ця здатність є результатом про-цесу формування готовності до організації інноваційної діяльності учнів.

Метою статті є аналіз компонентів розробленої нами структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів, що відображає основні елементи відповідної методичної системи під-готовки вчителів фізики та розкриває зв’язки між цими елементами. У складі запропонованої моделі виділено такі блоки: цільовий, змістовий, теоретико-методологічний, організаційно-методичний, діагностичний та результативний. Зворотний зв’язок між блоками моделі дозволяє забезпечити коригування змісту, методів, засобів і форм організації навчання залежно від результату, що обумовлюється розроблюваною методичною системою підготовки майбутніх учителів фізики. Подальші дослідження ми пов’язуємо з вивченням особливостей створення навчального середовища для формування у майбутніх учителів фізики готовності до організації інноваційної діяльності учнів.

Посилання

Артамонова Е.И. Формирование инновационной компе-тентности педагога в процессе обучения в вузе / Е.И. Ар-тамонова // Педагогическое образование и наука. – 2013. – № 5. – С. 17–26.

Андрєєв А.М. Готовність учителя фізики до організації інноваційної діяльності учнів у навчальному процесі: зміст та структура поняття / А.М. Андрєєв // Педагогіка форму-вання творчої особистості у вищій і загальноосвітній шко-лах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2016. – Вип. 50 (103). – С. 297–305.

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології : навчальний посібник / І.М Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с. – (Альмаматер).

Хуторской А.В. Методика личностно ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному? : пособие для учителя / А.В. Хуторской. – М. : Издательство ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005. – 383 с. – (Педагогическая мастерская).

Андрєєв А.М. Результативність творчої групи навчально-наукової лабораторії енергоефективності та енергозбереження Запорізького національного університету / А.М. Андрєєв // Вісник Запорізького національного універ-ситету : збірник наукових праць. Педагогічні науки / голов. ред. Г.В. Локарєва. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2013. – С. 73–80.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30