НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Автор(и)

  • О. С. Мартинюк Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2017-23.136-139

Анотація

Ефективне впровадження нових технологій практично в усі сфери людської діяльності потребує кваліфікованих фахівців. Якісна підготовка спеціалістів неможлива без фундаментальних і політехнічних знань. Постає завдання навчання студентів (майбутніх учителів фізики, інформатики, технологій) на основі сучасних методик та педагогічних технологій. Комп’ютерно-орієнтований експеримент є важливим складником процесу навчання фізики, де його організація та прове-дення базується на використанні інформаційно-комунікаційних технологій.

Проаналізовано зміст поняття комп’ютерно-орієнтованого навчання, умови створення та ефективність використання комп’ютерно-інтегрованих лабораторних комплексів. Класифіковано віртуальні навчальні лабораторії згідно з прийнятою в  системах штучного інтелекту типологією моделей подання знань та системами процедурного, декларативного і гібридного (процедурно-декларативного) типів. Запропоновано структуру навчально-методичного лабораторного комплексу для комп’ютерно-орієнтованого фізичного експерименту. Наведено приклади використання програмно-апаратних засобів для імітаційного моделювання, програмування та забезпечення ефективного виконання натурного експерименту. Проведено аналіз ефективності комп’ютерно-орієнтованого фізичного експерименту у процесі підготовки майбутніх фахівців.

Посилання

Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої осві-ти : монографія / В.Ю. Биков. – К. : Атіка, 2008. – 684 с.

Жук Ю.О. Особистісний простір учня в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Ю.О. Жук // Ін-формаційні технології і засоби навчання. – 2012. – № 3 (29) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.iitta. gov.ua/index.php/itlt/arti_cle/view/693/508

Лабораторія МанЛаб [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http ://manlab.inhost.com.ua/index.html

Ляшенко О.І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноос-вітньої школи України : доповідь на Загальних зборах НАПН України (20 жовтня 2016 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://naps.gov.ua/ua/press/announcements/1037/

Мартинюк О.С. Підготовка майбутніх учителів фізики до використання засобів мікроелектроніки та комп’ютерної техніки в навчальному фізичному експерименті : монографія / О.С. Мартинюк. – Луцьк : Вежа-Друк, 2013. – 272 с. – (1 електрон. опт. диск).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30