ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ І ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКЛАДАЧА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2017-23.142-146Анотація
Шкільна практика і наслідки зовнішнього незалежного оцінювання та вступних випробувань показують, що в учнів не формуються в достатній мірі поняття про фізику як єдину і як таку, що розвивається у часі систему знань про природу. Фізичні знання у школярів являють швидше сукупність розрізнених фактів і законів. У статті розглядаються основні осо-бливості та шляхи вдосконалення педагогічної майстерності викладача фізики у вищих навчальних закладах: формування педагогічної майстерності вузівського викладача пов’язане з постійним вдосконаленням наукового змісту і методики лек-цій, нагромадження досвіду проведення семінарів, практичних і лабораторних робіт. Також проаналізовано деякі аспекти викладання фізики, зокрема у вузі. Оптимальною діяльність викладача буде тоді, коли він врахує психологію аудиторії, закономірності сприйняття, уваги, мислення, емоційних і вольових процесів студентів.
Посилання
https://ufn.ru/ufn57/ufn57_10/Russian/r5710h.pdf
Шпольский Э.В. Атомная физика / Э.В. Шпольский. – М. :
Наука, 1984. – Т. 1. – С. 475.
http://fiz.1september.ru/articlef.php?ID=200501708
http://citaty.socratify.net/dzhordzh-bernard-shou/17107
Фейнман P. Характер физических законов / P. Фейнман. – 2-е изд., исправленное. – М. : Наука, 1987.
Зоммерфельд А. Механика / Лекции по теоретической физике / А. Зоммерфельд // Vorlesungen über theoretische Physik: Mechanik. – М., 1947. – Т. 1. – 392 с.