ВАЖЛИВІ ПЕРЕДУМОВИ ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2018-24.7-10Анотація
Ідеологію статті подаємо на основі діалектичних принципів народної педагогіки, яка категорично не визнає феномену нездібності суб’єкта, але утверджує впевненість у тому, що в своєму житті кожен індивід є одночасно учителем і вічним учнем. Здатність до гарантованого формування прогнозованих результативності та якості навчання трактуємо як закономірний наслідок дієвості управління навчально-пізнавальною діяльністю індивіда.
Идеология статьи подается на основе диалектических принципов народной педагогики, категорически игнорируя феноменом неспособности субъекта, утверждая уверенность в том, что в своей жизни каждый индивид является
одновременно учителем и вечным учеником. Способность к гарантированному формированию прогнозируемых результативности и качества обучения трактуем как закономерное следствие действенности управления учебно-познавательной деятельностью индивида.
The ideology of the article is presented on the basis of the dialectical principles of folk pedagogy, which categorically does not recognize the phenomenon of the subject inability, but affi rming the belief that in his life each individual is simultaneously a teacher and eternal student. The ability to guaranteed formation of predicted performance and quality of training is interpreted as a logical consequence of the management eff ectiveness in educational and cognitive activities of the personality.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики : монографія / П.С. Атаманчук. – Кам’янець-Подільський : К-ПДПІ, 1999. – 172 с.
Атаманчук П.С. Задачі з алгебри і початків аналізу: 1001 задача прикладного змісту : 10-11 клас / П.С. Атаманчук, А.М. Кух, Л.О. Сморжевський. – К. : А.С.К., 1999. – 153 с.
Атаманчук П.С. Теоретичні і практичні основи управління процесами становлення майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю / П.С. Атаманчук // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. – Випуск 22: Дидактичні механізми дієвого формування компетентнісних якостей майбутніх фахівців фізико-технологічних спеціальностей. – С. 7-15.
Атаманчук П.С. Прогноз як основа управління в навчанні / П.С. Атаманчук, В.П. Атаманчук // Materialy VII mezinarodni vedecko-prakticka conference «Moderni vymozenosti vedy» – 2012. – Praha : Publishing House “Education and Science” s.r.o. – Dil. 16. Pedagogika – 80 stran. – S. 15-23.
Атаманчук П.С. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики. 7–11 класи / П.С. Атаманчук, А.М. Кух. – Кам’янець-Подільський : Абетка–НОВА, 2004. – 136 с.
Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності : монографія / П.С. Атаманчук. – Кам’янець-Подільський : К-ПДПІ, 1997. – 136 с.
Атаманчук П.С. Целевой принцип построения учебника / П.С. Атаманчук // Материалы Международной научной конференции [“Учебники естественонаучного цыкла в системе среднего и высшего образовании”]. – Могилев, 2012. – С. 3-8.
Атаманчук П.С. Якість освіти як проблема дидактики фізики: Педагогіка і психологія / П.С. Атаманчук, О.І. Ляшенко // Педагогічна преса, 2011. – Вісник НАПН України. – № 4 (73). – С. 8-12.
Atamanchuk P. Управленческая поддержка обучения будущих специалистов / P. Atamanchuk, R. Bilyk, W. Mendryezci, O. Nicolaev // “Problems of interpersonal relations in conditions of modern requirements to quality of education and the level of professional skills of experts”. Peer-reviewed materials digest (collective monograph) published following
the results of the CLII International Research and Practice Conference and III stage of the Championship in Psychology and Educational sciences (London, September 21 – September 26, 2017) / International Academy of Science and Higher Education; Organizing Committee: Т. Morgan (Chairman), B. Zhytnigor, S. Godvint, A. Tim, S. Serdechny, L. Streiker,
H. Osad, I. Snellman, K. Odros, M. Stojkovic, P. Kishinevsky, H. Blagoev. – London : IASHE, 2017. – 68 p. – P. 9–13.
Атаманчук П.С. STEM–інтеграція як важлива інноватика сучасної освітньої парадигми / П.С. Атаманчук, В.П. Атаманчук // STEM–Освіта: проблеми та перспективи : збірник матеріалів ІІ міжнародного науково-практичного семінару (25-26 жовтня 2017 р. ; за заг. ред. О.С. Кузьменко. – Кропивницький : ІСЛА НАУ, 2017. – 120 с.
Атаманчук П.С. Дидактичні основи формування фізико-технологічних компетентностей учнів : монографія / П.С. Ата манчук, О.П. Панчук. – Кам’янець-Подільський : К-ПНУ, 2011. – 252 с.
Закон України «Про вищу освіту» : чинне законодавство (ОФІЦ. ТЕКСТ). – К. : Паливода А.В., 2014. – 100 с.
Атаманчук П.С. Инноватики управления обучением будущих специалистов физико-технологических программ // Stiinfe ole naturii s I exacte Stiinte teonimiel. – 2017. – 377 p.; f. y., tob.-antitil.; Until De stot din Moldova. – Р. 236-240.
Атаманчук П.С. Управление процессом становления будущего педагога. Методологические основы : монография. – Издатель : Palmarium Academic Publishing ist ein Imprint der, Deutschland, 2014. – 137 p. (ISBN:978-3-639-84513-6; email: info@palmarium-publishing.ru).
Атаманчук П.С. Якість навчання та прогноз його результатів як феномен управління цими процесами / П.С. Атаманчук // Фізика та астрономія в школі, 2010. – № 11-12. – С. 3-9.