ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Р. І. Швай Національний університет «Львівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2018-24.127-130

Анотація

Освіта завжди ґрунтується на взаємодії «учень (студент) – викладач», в якій визначальним є усне спілкування, що підтримується різними засобами навчання. В інформаційному суспільстві важливими є уміння вчитися, здобувати інформацію та її обробляти, узагальнювати, робити висновки. Інноваційність освіти – це постійний пошук нових, цікавих методичних розв’язків, які залучають учнів (студентів) до освітнього процесу. Потрібно зосередитися на інноваційному підході до освіти, використовуючи нові методи та технології навчання, з урахуванням потреб сучасної економіки та ринку праці, а саме: електронне навчання, мобільна школа, персоналізований Інтернет тощо. Школа повинна готувати учнів до використання ІТ технологій в особистому житті та практичній діяльності, залучати молодих людей до світу інноваційних технологій, готувати і мотивувати до конкурентної боротьби на ринку праці, підтримувати творчість, надавати однакові можливості для розвитку кожного зокрема. Інноваційність та креативність є найважливішими уміннями в глобалізованому світі.

Образование всегда основывается на взаимодействии «ученик (студент) – преподаватель», в которой определяющим является устное общение, что поддерживается различными средствами обучения. В информационном обществе важно умение учиться, получать информацию и ее обрабатывать, обобщать, делать выводы. Инновационность образования – это постоянный поиск новых, интересных методических решений, которые привлекают учеников (студентов) к образовательному процессу. Нужно сосредоточиться на инновационном подходе к образованию, используя новые методы и технологии обучения, с учетом потребностей современной экономики и рынка труда, а именно: электронное обучение, мобильная школа, персонализированный Интернет и т.п. Школа должна готовить учеников к использованию компьютерных технологий в личной жизни и практической деятельности, привлекать молодых людей к миру инновационных технологий, готовить и мотивировать к конкурентной борьбе на рынке труда, поддерживать творчество, предоставлять равные возможности для развития каждого в отдельности. Инновационность и креативность являются важнейшими умениями в глобализированном мире.

Education is always based on the interaction between the student and teacher. In education oral communication is considered to be determinant and is supported by diff erent ways of studying. Ability to study, get information and work it out, generalize, make conclusion is an important point in the information society. Education innovation is the constant search of new, interesting and methodological outcomes which involve students into the educational process. It is necessary to focus on the innovative approach to education, applying new educational methods and technologies, taking into account needs of modern economy and labor market, specifi cally online education, mobility school, personalized Internet etc. The school has to prepare students for using information technologies in individual life and practical activity, engage youth into the world of innovative technologies, prepare and motivate them to compete in the labor market, support creativity, give equal opportunities for everyone’s development. Innovation and creativity are the most signifi cant skills in the world of globalization.

Посилання

Александров А.А. Психогенетика / А.А. Александров. – СПб. : Питер, 2004. – 192 с.

Дружинин В.Н. Психология общих способностей / В.Н. Дружинин. – СПб. : Питер, 2007. – 368 с.

Зимбардо Ф. Социальное влияние / Ф. Зимбардо, М. Ляйппе. – СПб. : Питер, 2000. – 256 с.

Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень [ред. В.О. Моляко, О.Л. Музики]. –Житомир : ПП Рута, 2006. – 320 с.

Milczarek P., Parczewski M., Medeyski L. E-Learning – analiza celów i możliwości ich realizacji na podstawie istniejących specyfi kacji i standardów. – Режим доступу: http://madeyski.einformatyka.pl/download/20.pdf

Pawłowska-Salińska K., Brzostek D. Dłuuuuugi tydzień pracy dla Polaków? – Режим доступу: http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,5497628,Dluuuuugi_tydzien_pracy_dla_Polakow_.

Siemieniecka B. Kierunki zmian we współczesnej edukacji a technologia informacyjno-komunikacyjna / B. Siemieniecka // Edukacja medialna w społeczeństwie informacyjnym. – Toruń, 2003. – S. 25-31.

Tomasz J. Innowacje w edukacji. – Режим доступу: http://www.pi.gov.pl/PARP/chapter_86196.asp?soid=FDE0ADC3BE

ED4290A4D5C5B2BF5920B5

Zalecenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia

r. w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie. – Режим доступу: https://ec.europa.eu/epale/pl/resource-centre/content/zalecenie-parlamentueuropejskiego-i-rady-z-dnia-18-grudnia-2006-r-w-sprawie

##submission.downloads##