ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ STEM-ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2019-25.20-22Анотація
У статті розглянуто проблеми формування професійної майстерності педагога засобами STEM освіти. На основі виділення ключових компетентностей розкривається креативна спрямованість педагога на підготовчому етапі до творчості.. Наведено існуючі в практиці роботи загальноосвітніх шкіл інноваційні технології STEM освіти. Виокремлено перспективні напрями дослідження означеної проблеми.
Ключові слова: засоби; компетенції; професійна майстерність; STEM освіта: STEM-центри; STEM-уроки; формування.
Посилання
Гончарова Н. О. Професійна компетентність учителя в системі навчання STEM-/ Н. О. Гончарова // Наукові записки Малої академії наук України: зб. наук праць. – К.: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2015. – Вип.7. – С. 141-148.
Електронний ресурс] White House Office of Science and Technology Policy Winning the Race to Educate Our Children.Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Education in the 2012.
Кода С.В. STEM-освіта – шлях до професійної майстерності педагога / С.В.Уода Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: матеріали III Всеукрїнської науково-методичної конференції (20 лютого 2019 р.) / за заг. ред. Л. В. Сєрих. – Суми: Ніко, 2019. – С.149-152.
U.S.Congress Joint Economic Committee. STEM- Education: Preparing for the Jobs of the Future].