ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ STEM-ОСВІТИ

Автор(и)

  • В. Є. Берека Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна https://orcid.org/0000-0001-6144-3196

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2019-25.20-22

Анотація

У  статті розглянуто проблеми формування професійної майстерності  педагога засобами STEM освіти. На основі виділення  ключових  компетентностей розкривається креативна спрямованість педагога на підготовчому етапі до творчості.. Наведено  існуючі в практиці роботи загальноосвітніх шкіл  інноваційні технології  STEM освіти. Виокремлено перспективні напрями дослідження означеної проблеми.

Ключові слова: засоби; компетенції; професійна майстерність; STEM освіта:  STEM-центри; STEM-уроки; формування.

Посилання

Гончарова Н. О. Професійна компетентність учителя в системі навчання STEM-/ Н. О. Гончарова // Наукові записки Малої академії наук України: зб. наук праць. – К.: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2015. – Вип.7. – С. 141-148.

Електронний ресурс] White House Office of Science and Technology Policy Winning the Race to Educate Our Children.Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Education in the 2012.

Кода С.В. STEM-освіта – шлях до професійної майстерності педагога / С.В.Уода Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: матеріали III Всеукрїнської науково-методичної конференції (20 лютого 2019 р.) / за заг. ред. Л. В. Сєрих. – Суми: Ніко, 2019. – С.149-152.

U.S.Congress Joint Economic Committee. STEM- Education: Preparing for the Jobs of the Future].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-07