ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ В СВІТЛІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ ЧАСУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2019-25.22-26Анотація
Актуалізується потреба у підготовці майбутнього викладача як цілісної особистості зі сформованим ціннісним ставленням до професійної діяльності та відповідними професійними й особистісними якостями, здатної в умовах зниження затрат часу і зусиль здійснювати ефективну професійну діяльність. Аналізуються сучасні вимоги до викладачів інженерно-педагогічних спеціальностей в умовах агротехнічного закладу вищої освіти. Пропонуються шляхи задоволення відповідних вимог при підготовці майбутнього інженера-педагога
Ключові слова: професійно-педагогічна діяльність, викладач вищої школи, компетентність, заклад вищої освіти, професійно-педагогічне середовище.
Посилання
Feng Su, Margaret Wood (2019). What makes a good university lecturer? Students' perceptions of teaching excellence. Journal of Applied Research in Higher Educationhttps://www.researchgate.net/publication/305335775_What_makes_a_good_university_lecturer_Students%27_perceptions_of_teaching_excellence[accessed Nov 12].
Raoul A. Arreola, Michael Theall, Lawrence M. Aleamoni (2003). BEYOND SCHOLARSHIP: Recognizing the Multiple Roles of the Professoriate. January . https://www.researchgate.net/publication/228865335_Beyond_Scholarship_Recognizing_the_Multiple_Roles_of_the_Professoriate
By James R. Davis The Ideal Course and the Dream Team Interdisciplinary courses require continuing collaboration and new roles in the classroom. http://www.nea.org/home/34957.htm
Benjamin, J.(2000). The Scholarship of Teaching in Teams: What Does It Look Like in Practice? Higher Education Research and Development 19, 191-204.
Cochran-Smith, M., and S. L. Lytle (1992). Communities for Teacher Research: Fringe or Forefront? American Journal of Education 100(3), 298-324.