ДО ПИТАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2019-25.42-46Анотація
Освітній процес у закладах вищої освіти України орієнтується на формування креативної освіченої особистості, здатної до постійного оновлення знань та адаптації до соціально-культурних змін і умов ринку праці. З метою швидкої адаптації студентів до організації освітнього процесу, нових форм навчання у вищій школі та забезпечення умов для успішного навчання студентів 1-го року навчання різних спеціальностей запропоновано додаткові заняття з фізики, які проводилися до початку першого семестру. Було проаналізовано середній шкільний бал з фізики майбутніх студентів Львівської політехніки, бали ЗНО та результати їхнього екзаменаційного семестрового контролю на 1-му році навчання вже у якості студентів. Порівняльний аналіз перелічених оцінок виявив неналежну підготовку студентів з фізики до навчання у закладі вищої освіти технічного профілю. Проведені дослідження показали доцільність додаткових занять з фізики. Повторення та систематизація знань з фізики сприяла кращому розумінню та засвоєнню змісту навчальної програми з фізики, адаптації студентів до освітнього процесу вищої школи.
Ключові слова: освітній процес, форми навчання, адаптація, додаткові заняття, вхідний та вихідний контроль.
Посилання
Подоляк Л.Г., Психологія вищої школи/ Л.Г. Подоляк, В.І, Юрченко: Підручник. 2- е вид. – К.: Каравела. 2008. – 352 с.
“Про проведення додаткових занять із студентами першого курсу ОКР «бакалавр»’’: наказ ректора Н У “Львівська політехніка’’ № 100- 05 від 27 серпня 2012 р.
Тестові завдання для контролю знань студентів шкільного курсу фізики / Укл.: І. Є. Лопатинський, О. М. Горіна, Ф. М. Гончар, С. О. Юр’єв. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2012. – 18 c.