МЕТОДОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ ПРИ ВИВЧЕННІ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ 10 КЛАСУ

Автор(и)

  • Ю. Л. Сморжевський Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2019-25.73-76

Анотація

Серед важливих засобів підвищення ефективності навчального процесу, реалізацій прикладної направленості шкільного курсу математики є здійснення міжпредметних зв’язків. Глибокі зв’язки, які існують між математикою і фізикою як науками, мають знайти адекватне відображення у зв’язках між відповідними дисциплінами, як методологічним принципом STEM-освіти.

Ми пропонуємо розв’язувати питання політехнічного навчання і міжпредметних зв’язків алгебри і початків аналізу та фізики за допомогою спеціально підібраної рівневої системи фізичних задач, які мають зіграти велику роль у розвитку в учнів навичок застосування на практиці теоретичних знань, одержаних при вивченні тригонометричних функцій.

Нами наведено для прикладу деякі з системи фізичних задач, розроблену для учнів 10 класу. Ці задачі можуть бути використані як додаткові задачі, що замінюють чисто алгебраїчні задачі з підручника.

Ключові слова: рівні навчальної діяльності учнів, рівневі фізичні задачі, тригонометричні функції, тригонометричні рівняння і системи рівнянь.

Посилання

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Математика в школі. – 2000. – № 10. – С. 2.

Сморжевський Л.О. Задачі з алгебри і початків аналізу: 1001 задача прикладного змісту: 10 – 11 кл. / Л.О. Сморжевський, П.С. Атаманчук, А.М. Кух. – К.: А.С.К., 1999. – 135 с.

Сморжевський Л.О. Про використання фізичних задач в шкільному курсі математики / Л.О. Сморжевський, Ю.Л. Сморжевський // Зб. науков. праць Кам.-Под. педуніверситету: Серія педагогічна: Дидактика природознавчо-математичних дисциплін та освітніх технологій, 1999. –Вип. 5. – С. 193 – 197.

Мерзляк А.Г. Алгебра. 10 клас: підруч. для загальноосвіт. навчальн. закладів: академ. рівень, проф. рівень / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. – Х.: Гімназія, 2010. – 416 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-07