ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ІТ-ПРОФІЛЮ В УМОВАХ STEM-ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2019-25.111-114Анотація
Освіта з використанням STEM-технологій є основою підготовки фахівців в галузі високих технологій. Їх представниками можна вважати фахівців ІТ-технологій. Особливо яскраво використання STEM-орієнтованих технологій проявляється в організації навчального процесу при вивченні різного роду предметів, пов’язаних з математичним моделюванням. На прикладі моделі оптимізаційної задачі керування динамічною моделлю показано специфіку прояву та взаємозалежність усіх чотирьох складових STEM-технологій при підготовці фахівців ІТ-технологій, для яких характерне лише уявлення про фізичну суть задачі, технологічні процеси, що проявляються в ній, та відносно не складний математичний апарат прикладного характеру, який використовується для побудови моделі.
Ключові слова: STEM-технологій, технології навчання, математичне моделювання.
Посилання
«Искандер» против Patriot: почему американская ПРО бессильна против российской ракеты. Інформаційний ресурс: https://tvzvezda.ru/news/forces/content/201610250852-ogbc.htm
Морзе Н. Презентація STEAM-освіта [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.stemschool.com/.
Сергиенко И.В. Системный анализ многокомпонентных распределенных систем / И.В. Сергиенко, В.С. Дейнека. – Киев: Наук. думка, 2007. – 639 с.
Щирба О. В. Побудова математичних моделей для обчислення фазових траєкторій літальних апаратів в умовах захисних маневрів / О.В. Щирба // Математичне та комп’ютерне моделювання. Серія: Технічні науки. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет, 2016. – Вип. 13. – С. 201-212.