РІВНІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • О. М. Кух Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • А. М. Кух Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна https://orcid.org/0000-0002-7865-4704

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2019-25.127-130

Анотація

У роботі досліджується рівень інформаційної культури студетів з фізики, математики та технологій. Методом анкетування виявлено фактори, що впливають   на формування інформаційної культури. Серед них: оснащеність лабораторій, обізнаність викладачів, способи пошуку інформації, відношення до реклами і повторюваних даних, перевірка достовірності, усвідомлення необхідності розвитку інформаційної культури в умовах інформаційної війни, тощо. Виявлено обмеженість ресурсів для розвитку інформаційної культури. небажання розвиватися, обмеження тільки своєю професійною галуззю, використання тільки інтернет ресурсів, формування стереотипу про другорядність інформаційної культури.

Ключові слова: інформаційна культура, анкетування, чинники, ресурси.

Посилання

Кух О.М. Розвиток інформаційної культури майбутніх фахівців фізико-математичного профілю / О. М. Кух, А. М. Кух // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 99-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_26

Кух О. М. Інформаційно-освітнє середовище в системі методичної підготовки майбутнього вчителя фізики [Електронний ресурс] / О. М. Кух, А. М. Кух // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_46

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-07