МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • О. А. Смалько Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна https://orcid.org/0000-0001-7093-291X

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2019-25.146-149

Анотація

У статті аналізуються можливості використання у підготовці вчителів, зокрема фізико-технологічного профілю, масових онлайн-курсів, відкритий доступ до яких організовується великій кількості бажаючих зі спеціальних освітніх Інтернет-платформ. Ця нова форма дистанційного навчання за умови методично грамотного її застосування може спричинити революційні зміни у системі вищої освіти. Навчаючись у форматі так званого "перевернутого класу", значну частину навчального матеріалу студенти можуть опановувати вдома за допомогою пропонованих викладачем онлайн-курсів, що органічно вписуються у навчальний план і повністю відповідають змістовому наповненню освітньої програми з дисципліни. Таким чином, у навчанні відбувається перехід до змішаної, діджиталізованої моделі навчання, завдяки якій освітнє середовище стає гнучким і комфортним для сучасних людей цифрової епохи. Викладач при цьому повинен забезпечити ефективні механізми навчання, завдяки яким гарантуватиметься висока якість освіти.

Ключові слова: масові відкриті онлайн-курси, онлайн-освіта, онлайн-навчання, дистанційне навчання, змішане навчання, "перевернутий клас", підготовка вчителів, фізико-технологічний профіль.

Посилання

ВУМ ONLINE. URL: https://vumonline.ua (дата звернення: 30.06.2019).

Educational Era. Студія онлайн-освіти. URL: https://www.ed-era.com (дата звернення: 30.06.2019).

Integrating MOOCs in traditionally taughtcourses: achieving learning outcomes withblended learning / A. Bralić, B. Divjak. URL: https://educationaltechnologyjournal.springeropen.com/ track/pdf/10.1186/s41239-017-0085-7 (дата звернення: 30.06.2019).

PROMETHEUS. Про нас. URL: https://prometheus.org.ua/about-us (дата звернення: 30.06.2019).

Twelve tips for integrating massive open online course content into classroom teaching / P.G.M de Jong, J. D. Pickering, R. A. Hendriks, B. J. Swinnerton, F. Goshtasbpour, M. E. J. Reinders. URL: https://doi.org/10.1080/0142159X.2019.1571569 (дата звернення: 30.06.2019).

Wrapping a MOOC: Student perceptions of an experiment in blended learning / D. Bruff, D. Fisher, K. McEwen, B. Smith. URL: https://my.vanderbilt.edu/douglasfisher/files/2013/06/ JOLTPaperFinal6-9-2013.pdf (дата звернення: 30.06.2019).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-07