STEM-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИ ЇХ ФОРМУВАННЯ

Автор(и)

  • Т. В. Думанська Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Ю. Л. Сморжевський Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Г. В. Гоменюк Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.7-11

Анотація

У статті розглянуто загальні засади STEM-освіти та шляхи формування STEM-компетентності майбутніх учителів математики, зокрема розв’язування прикладних задач, виконання STEM-проєктів, впровадження елементів STEM-технологій на заняттях математики, проведення STEM-тижнів. Аналіз науково-методичних джерел показав, що впровадження STEM-освіти є творчим процесом, спрямованим на підвищення якості освіти,  він є результатом активності всіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Діяльність в рамках STEM-освіти – це створення стійких зв’язків між закладом освіти, суспільством, професійною діяльністю і цілим світом.
Головним суб’єктом реалізації STEM-навчання є педагог, тобто впровадження інновації можливе через організацію діяльності насамперед викладачів закладу вищої освіти, а пізніше – вчителів закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти. У процесі дослідження доведено, що наразі існує нагальна потреба в підготовці та перепідготовці вчителів математики, які зможуть працювати в цьому напрямку та перевести впровадження STEM-освіти з поодинокого на масовий рівень.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07

Номер

Розділ

І. ОСНОВНІ ЛІНІЇ РОЗВИТКУ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ (STEM-ОСВІТИ)