STEM-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА МЕТОДИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.7-11Анотація
У статті розглянуто загальні засади STEM-освіти та шляхи формування STEM-компетентності майбутніх учителів математики, зокрема розв’язування прикладних задач, виконання STEM-проєктів, впровадження елементів STEM-технологій на заняттях математики, проведення STEM-тижнів. Аналіз науково-методичних джерел показав, що впровадження STEM-освіти є творчим процесом, спрямованим на підвищення якості освіти, він є результатом активності всіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Діяльність в рамках STEM-освіти – це створення стійких зв’язків між закладом освіти, суспільством, професійною діяльністю і цілим світом.
Головним суб’єктом реалізації STEM-навчання є педагог, тобто впровадження інновації можливе через організацію діяльності насамперед викладачів закладу вищої освіти, а пізніше – вчителів закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти. У процесі дослідження доведено, що наразі існує нагальна потреба в підготовці та перепідготовці вчителів математики, які зможуть працювати в цьому напрямку та перевести впровадження STEM-освіти з поодинокого на масовий рівень.