ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ СТЕРЕОМЕТРІЇ

Автор(и)

  • Ю. Л. Сморжевський Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Р. М. Білик Кам’янець-Подільський ліцей І-ІІІ ступенів «Славутинка» Хмельницької обласної ради, Україна
  • І. В. Гордієнко Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.23-27

Анотація

У статті розглянуто особливості формування природничих компетентностей учнів на уроках стереометрії. Обґрунтовано значення прикладних задач в освітньому процесі закладу середньої освіти як методу діагностики рівня засвоєння,  закріплення, перевірки і контролю теоретичних знань; засіб набуття практичних умінь (експериментування, конструювання, моделювання), навичок професійного самовизначення, реалізації принципу політехнізму, екологічного й економічного виховання. Авторами продемонстровано деякі приклади задач з фізичним змістом до тем стереометрії: «Призма» та «Піраміда», які сприяють забезпеченню міцного і свідомого оволодіння учнями системою фізичних знань, практичних умінь і навичок, усвідомленню того, як фізичні теорії, закони, закономірності застосовуються на практиці.
Ключові слова: природничі компетентності, фізичні задачі, міжпредметні зв’язки, фізика, стереометрія.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07

Номер

Розділ

І. ОСНОВНІ ЛІНІЇ РОЗВИТКУ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ (STEM-ОСВІТИ)