ПЕРШОЧЕРГОВІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ НА ШЛЯХУ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРАТИВНОЇ МОДЕЛІ ПРИРОДНИЧОНАУКОВОЇ І ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • М. І. Шут Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна
  • Л. Ю. Благодаренко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна
  • Т. Г. Січкар Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.32-35

Анотація

У статті досліджуються цілі та завдання, виконання яких забезпечить успішну реалізацію сучасної моделі інтеграції природничонаукової та технічної освіти. Доведено, що найближчим часом найбільш затребуваними у всіх галузях економічної сфери стануть фахівці, при підготовці яких в єдину систему будуть об’єднані природничі та інженерні науки. Визначено, що головною освітньою концепцією повинна стати концепція STEM-освіти, яка буде здатна в достатній мірі забезпечити якісну підготовку фахівців нового покоління для потреб країни. Окреслено найбільш важливі завдання, які необхідно виконати на шляху реалізації STEMосвіти, а саме: зміцнення позицій закладів вищої освіти у світовому науково-освітньому просторі та підготовка фахівців з таким рівнем природничонаукового і технічного знання, який дозволить їм здійснювати наукову і практичну діяльність, спрямовану на забезпечення стратегії національної безпеки. Зазначено, що реалізація STEM-освіти вимагає осмислення і розроблення концепції неперервної технологічної освіти, починаючи з перших етапів навчання людини. Наголошено на необхідності перегляду, оновлення і удосконалення навчальних планів і освітніх програм, що пояснюється динамічністю сучасного освітнього процесу, особливо у галузі природничих та технічних наук.
Ключові слова: природничонаукова освіта, технічна освіта, модель інтеграції природничонаукової та технічної освіти, технологічні знання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07

Номер

Розділ

І. ОСНОВНІ ЛІНІЇ РОЗВИТКУ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ (STEM-ОСВІТИ)