ПРОЄКТНА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ТА МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.54-57Анотація
Матеріал статті стосується питань використання майбутніми вчителями фізики та математики у своїй професійній діяльності проєктної технології як ефективного засобу підвищення навчально-пізнавальної активності здобувачів освіти у процесі навчання фізики.
У нових навчальних програмах з фізики зазначено, що головна мета навчання фізики полягає у розвитку особистості, становленні наукового світогляду й відповідного стилю мислення, формуванні предметної, науково-природничої та ключових компетентностей здобувачів освіти засобами фізики як навчального предмета. Значний потенціал для розвитку індивідуальних здібностей, самостійності здобувачів освіти закладено у дослідницькій компетентності. Ефективним засобом формування дослідницької компетентності на уроках фізики є навчальні проєкти.
Ключові слова: фізика, професійна компетентність, проєкт, метод проєктів, проєктне навчання.