НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ «SCIENCE» У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • М. О. Рокицький Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна
  • А. В. Дераженко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.57-61

Анотація

Аналіз сучасного стану освіти України та ряду інших держав світу показує, що вивчення циклу природничих дисциплін у закладах середньої освіти сьогодні має відбуватись з урахуванням ускладнення і абстрактності даних про оточуючий світ. Розвиток інформаційних технологій та методів одержання інформації у комплексі із розмиттям чітких меж між окремими науковими галузями та утворенням суміжних міжгалузевих зв’язків, і, як наслідок, технологій, вимагає трансформації методів навчання. Ефективне розв’язання завдань виховання сучасної особистості, пристосованої до швидкої плинності світу та темпів прогресу, можливе за умови впровадження у навчальний процес нового предмету «Science», що вбирає у себе позитивні риси окремих природничих дисциплін та має рад унікальних рис та переваг, реалізованих за рахунок розкриття міжпредметних зв’язків та особливого методу «наукового дослідження», що дозволяє формувати міцні та цілісні зв’язки між теоретичним та практичним аспектами навчання. Таким чином, стає зрозумілим, що розробка навчальних матеріалів, підручників та інших дидактичних матеріалів для викладання та вивчення предмету «Science» є актуальним та невідкладним завданням.
Ключові слова: навчальні предмети природничого циклу, навчальний предмет «Science», модель інтегративного навчання природничих наук.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07

Номер

Розділ

ІІ. ФЕНОМЕН МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНОСТІ В ІННОВАЦІЙНІЙ РОЗБУДОВІ СУЧАСНОЇ ПРИРОДНИЧОНАУКОВОЇ ОСВІТИ