ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ МУЛЬТИМЕДІА В ПРОЦЕСІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ПОЛІТЕХНІЧНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.67-70Анотація
У статті розглядаються питання пов’язані із реалізацією засобів мультимедіа в процесі роботи вчителя зі здійснення політехнічного навчання під час навчання фізики у Новій українській школі. Теоретично обґрунтовується методика використання засобів мультимедіа в освітньому процесі роботи вчителя зі здійснення політехнічного навчання на уроках фізики. Зазначається, що у процесі навчання фізики ефективно реалізується поставлені завдання, якщо враховувати сучасні підходи до політехнічного навчання учнів завдяки широкому використанню системи завдань практичного змісту, яка буде сприяти розвитку розумової діяльності учнів, що здійснюється на основі традиційних та комп’ютерно орієнтованих технологій навчання. Наголошується, що підготовка учнів з фізики у сучасній школі спирається на принцип практичної спрямованості, який реалізується відповідно через загальноприродничий та фізичний компоненти.
Розглядаються можливості застосування засобів мультимедіа в процесі роботи вчителя на уроках фізики зі здійснення політехнічного навчання шляхом використання мультимедійних презентацій. Зокрема, за приклад взято розділ «Взаємодія тіл. Сила» на уроках фізики в 7-му класі, який на нашу думку, є важливим в плані реалізації політехнічного навчання під час вивчення теми «Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. Сполучені посудини. Манометри».
Ключові слова: вчитель, учні, політехнічне навчання, політехнічна освіта, фізика, уроки фізики, засоби мультимедіа, принцип практичної спрямованості, принцип політехнізму.