ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКЦІЙ З ФІЗИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗВО

Автор(и)

  • Р. А. Поведа Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Т. П. Поведа Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • І. М. Ліщинський Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.81-85

Анотація

В статті обґрунтовано доцільність використання сучасних програмних та технічних засобів під час створення та проведення лекційних занять з загальної фізики в університеті. Обґрунтовано важливість проведення мультимедійних лекцій з фізики у ЗВО для підвищення рівня засвоєння знань з фізики; окреслено основні дидактичні та методичні вимоги до мультимедійних лекцій; наведено рекомендації з пошуку матеріалів для лекції в мережі Інтернет; представлено зразки слайдів мультимедійного супроводу лекції з «Термодинаміки та статистичної фізики», розробленого та апробованого авторами у освітньому процесі ЗВО у процесі підготовки майбутніх учителів фізики.
Ключові слова: сучасні інформаційно-комунікаційні технології, мультимедійна лекція, фізика, здобувач вищої освіти, термодинаміка і статистична фізика.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07

Номер

Розділ

ІІІ. ПОЄДНАННЯ ЗНАННЄВИХ І ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ ФАХІВЦЯ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ