ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКИ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИКА)

Автор(и)

  • Т. П. Поведа Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Р. А. Поведа Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • І. М. Ліщинський Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.85-90

Анотація

У статті проаналізовано організаційно-методичні засади педагогічної практики у закладі вищої освіти, розкрито її суть в системі професійного становлення майбутнього вчителя фізики. Зазначено, що ефективне проведення практики залежить від належного рівня її організації і управління, а результати педагогічної практики виступають показником готовності здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності та одночасно вказують на недоліки і прогалини у їх знаннях, які необхідно усунути. Описано основні розділи авторської робочої програми практики для майбутніх вчителів фізики. Висвітлено деякі особливості організації педагогічної практики у закладах вищої освіти європейських країн. Окреслено перспективи педагогічної практики студентів у зв’язку з реформуванням вищої освіти в Україні.
Ключові слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, професійна компетентність, майбутній вчитель  фізики, студент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07

Номер

Розділ

ІІІ. ПОЄДНАННЯ ЗНАННЄВИХ І ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ ФАХІВЦЯ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ