МЕТОДИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • С. І. Терещук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.134-137

Анотація

У статті описані методи розвитку критичного мислення, які були розроблені на основі удосконалення існуючих методів та шляхом їх адаптації до викладання фізики у закладах загальної середньої освіти. Новою українською школою передбачається формування в учнів ключових компетентностей та уміння критично мислити. Тому важливо, щоб майбутні вчителі фізики володіли компетентнісно орієнтованими технологіями та методами навчання на основі яких в учнів можна формувати критичне мислення та відповідні компетентності.
Показано, як описані методи можна використовувати для розвитку критичного мислення в учнів гімназій та ліцеїв на уроках фізики.
Ключові слова: критичне мислення, метод навчання, методика навчання фізики, сторітелінг, висунення гіпотез.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07

Номер

Розділ

IV. ПРИРОДНИЧОНАУКОВА ОСВІТА: РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЄКТІВ, ПРОГРАМ, МЕТОДИК ТА ТЕХНОЛОГІЙ