ХМАРНЕ НАВЧАННЯ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ – НЕОБХІДНИЙ ІНСТРУМЕНТ В УМОВАХ STEM-ОСВІТИ

Автор(и)

  • Юрій СМОРЖЕВСЬКИЙ Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Людмила ШЛАПАК Відокремлений структурний підрозділ «Кам’янець-Подільський фаховий коледж Закладу вищої освіти «Подільський державний університет», Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2023-29.76-80

Анотація

У статті розглянуто загальні засади STEM-освіти, здійснений аналіз існуючих хмарних технологій, їх використання у навчальній діяльності та можливості застосування сучасних хмарних технологій в освітній практиці. Описано значення інноваційних технологій в умовах STEM-освіти. Обґрунтовано, що впровадження хмарних технологій в навчальному процесі під час викладання дисциплін природничоматематичного циклу підвищить якість освіти і забезпечить активність усіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Авторами продемонстровано деякі приклади застосування хмарних сервісів, що надають широкі можливості для створення різних навчальних ситуацій.
Ключові слова: STEM-освіта, природничо-математичні дисципліни, хмарні технології, інноваційні технології, освітнє середовище, інформаційні компетенції, навчальна діяльність.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-01

Номер

Розділ

ІІ. ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКОТЕХНОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ STEM-ОСВІТИ