ПРОГНОЗУВАННЯ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • П. С. Атаманчук Кам’янець-Подільський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.9-13

Анотація

Обґрунтовано технологію створення і використання у навчанні прогнозу фізичної освіти.

The technology of creation and usage in training of the forecast of physical formation is justified.

Біографія автора

П. С. Атаманчук, Кам’янець-Подільський державний університет

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського державного університету 

Посилання

Амонашвили Ш.А. Обучение. Оценка. Отметка. — М.: Знание, 1980. — 96 с.

Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания. — Л.: Издательство ЛГУ, 1969. — С. 14-162.

Анохин П.К. Философские теории функциональной системы // В кн.: Философские проблемы биологии.

— М., 1973. - С. 81-265.

Атаманчук П.С. Еталонні вимірники якості знань учнів з фізики // Фізика та астрономія в школі. — 1997. — № 2. — С. 11-14.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. — 174 с.

Атаманчук П.С. Цільова програма як засіб підвищення якості знань учнів // Радянська школа. — 1986.

— № 6. — С. 21-22.

Атаманчук П.С., Криськов А.А., Мендерецький В.В. Збірник задач з фізики / За ред. П.С.Атаманчука. — К.: Школяр, 1996. — 304 с.

Волков И.П. Много ли в школе талантов? — М.: Знание, 1989. — 80 с.

Вопросы прогнозирования общественных явлений / Ответственный редактор В.И.Куценко. — К.: Наукова думка, 1978. — 194 с.

Выготский Л.С. Проблемы психического развития ребенка. — В кн.: Хрестоматия по психологии / Под ред.

А.В.Петровского. — М.: Просвещение, 1979. — 288 с.

Габай Т.В. Автоматизированная обучающая система с точки зрения психолога // Психологические проблемы компьютерного обучения. — М.: Педагогика, 1985. — 188 с.

Галактионов А.И. Основы инженерно-психологического проектирования АСУ ТП. — М.: Энергия, 1978.

— 208 с.

Голин Г.М. Вопросы методологии физики в курсе средней школы: Кн. для учителя. — М.: Просвещение, 1987. — 127 с.

Гончаренко С.У. Формування наукового світогляду учнів під час вивчення фізики: Посібник для вчителя.

— К.: Рад. шк., 1990. — 208 с.

Гуржій А.М, Жук Ю.О, Волинський В.П. Засоби навчання: Навчальний посібник. — К.: ІЗМН, 1997. — 208 с.

Давидьон А.А. Винахідницькі задачі як засіб розвитку творчих здібностей учнів // Фізика та астрономія в школі. — 1998. — № 2. — С. 35-35.

Дубровский Е.С. Информация, сознание, мозг. — М.: Высшая школа, 1980. — 286 с.

Жук Ю.О. Нові підходи до аналізу навчальних планів в умовах альтернативної освіти // Фізика та астрономія в школі. — 1998. — № 3. — С. 7-10.

Зорина Л.Я. Дидактические основы формирования системности знания старшекласников. — М.: Педагогика, 1978. — 128 с.

Иванов В.Г. Физика и мировоззрение. — Ленинград: Наука, 1975. — С. 65-66.

Извозчиков В.А., Кюнбергер Л. О реализации методологической функции в учебниках физики СССР и ГДР // Проблемы школьного учебника. — М.: Просвещение, 1987. — Вып. 17. — С. 70-83.

Ильченко В.Р. Формирование естественнонаучного миропонимания школьников: Кн. для учителя. — М.: Просвещение, 1993. — 192 с.

Калмыкова З.И. Психологические предпосылки развивающего обучения // Физика в школе. — 1991. — № 3. — С. 69-73.

Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе. — М.: Знание, 1989. — 80 с.

Кондаш О. Хвилювання: страх перед випробуванням. — К.: Рад. шк., 1981. — 170 с.

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / За ред. Л.М.Проколієнко. — К.: Рад. шк., 1989. — 608 с.

Ланда Л.Н. Алгоритмизация в обучении. — М.: Просвещение, 1966. — 524 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. — М.: Политиздат, 1977. — 304 с.

Лийметс Х.Й. Как воспитывает процесс обучения. — М.: Знание, 1982. — 96 с.

Ляшенко О.І. Формування фізичного знання в учнів середньої школи: Логіко-дидактичні основи. — К.: Ге-неза, 1996. — 128 с.

Матрос Д.Ш. Составление учебного плана в школе // Сов. пед. — 1991. — № 12. — С. 56-61.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. — 24 квітня — 1 травня 2002 р. — 2002. — № 26.

Некоторые проблемы методики преподавания физики / Отв. ред. И.К.Турышев. — Владимир: Владимирский гос. пед. ин-т им. П.И.Лебедева-Полянского, 1978. — 132 с.

Нечет В.І. Особистісний підхід до проектування змісту фізичної освіти в загальноосвітній середній школі // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Стандарти загальної середньої освіти. Проблеми, пошуки, перспективи”. — К.: ІЗМН, 1996. — С. 15-18.

Никитин Б.П. Ступеньки творчества или развивающие игры. — М.: Просвещение, 1990. — 160 с.

Разумовский В.Г. Развитие творческих способностей учащихся в процессе обучения физике: Пособие для учителей. — М.: Просвещение, 1975. — 272 с.

Ротенберг В.С., Бондаренко С.М. Мозг. Обучение. Здоровье: Кн. для учителя. — М.: Просвещение, 1989. — 239 с.

Сабо А.М. Новое в учебниках физики школ социалистических стран // Проблемы школьного учебника. — М.: Просвещение, 1987. — Вып. 17. — С. 84-93.

Управление познавательной деятельностью учащихся // Сб. статтей под ред. П.Я.Гальперина и Н.Ф.Талызиной. — Моск. гос. ун-т. — М.: МГУ, 1972. — С. 23-38.

Чернилевский Д.В., Филатов О.К. Технология обучения

в высшей школе: Учебное издание / Под ред.

Д.В.Чернилевского. — М.: Экспедитор, 1996. — 228 с.

##submission.downloads##