ПРОБЛЕМНО-МОДУЛЬНЕ НАВЧАННЯ НА НЕФІЗИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ ЯК ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.13-15Анотація
У статті розглядаються чинники, що впливають на вибір педагогічних технологій навчання, обґрунтовується вибір проблемно-модульної технології, розглядається зміст навчального модуля як результат модульної побудови навчального процесу. Виділено та розкрито зміст різних за своєю природою груп навчальних елементів: інформаційних, операційно-інтелектуальних і операційно-практичних.
The factors influenced to the election of pedagogical technologies of teaching are examined in this article. The elementary composition of teaching modul how result of the modul construction of teaching process is described. The essentials of groups of teaching elements which different to its nature is allotted. Particularly the informational operational intellectual and the operational practical groups of teaching elements are exposed.
Посилання
Богданов І.Т. Нові інноваційні технології навчання фізики на нефізичних спеціальностях вищих педагогічних закладів // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільского державного університету. Серія педагогічна: Дидактика природознавчо-математичних дисциплін та освітніх технологій. — Кам’янець-Подільский: К-ПДПУ, 1999. - Випуск 5. - С. 14-18.
Бондар В.І. Модульно-рейтингова технологія вивчення навчальної дисципліни (на матеріалі дидактики). - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 1999. — 49 с.
Іваніцький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі. — Запоріжжя: Прем’єр, 2001. — 266 с.
Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології. — К.: Просвіта, 2000. — 368 с.
Роберт И.В., Самойленко П.И. Информационные технологии в науке и образовании. — М.: МГЗИПП, 1998. — 177 с.
Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. — М.: Народное образование, 1998. — 256 с.
Филатов О.К. Информатизация современных технологий обучения в высшей школе. — Ростов-на-Дону: ТОО “Мираж”, 1997. — 213 с.
Фурман А. Модульно-розвивальне навчання: Принципи, умови, забезпечення. — К.: Правда Ярославичів, 1997. — 340 с.
Чернилевский Д.В., Филатов О.К. Технология обучения в высшей школе. — М.: Экспедитор, 1996. — 288 с.