ДІАЛЕКТИКО-СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ТВОРЧОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Ю. М. Галатюк Рівненський державний гуманітарний університет, Україна
  • В. І. Тищук Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.18-20

Анотація

Розглядається діалектико-синергетичний підхід як методологічна основа дослідження організації пізнавальної творчості в процесі вивчення фізики.

Dialectics-synergetic approach is considered in article as methodological base of the study of the problems cognitive creative activity in process of the study physicists.

Біографії авторів

Ю. М. Галатюк, Рівненський державний гуманітарний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання фізики та хімії Рівненського державного гуманітарного університету

В. І. Тищук, Рівненський державний гуманітарний університет

кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання фізики та хімії Рівненського державного гуманітарного університету

Посилання

Андреев В.И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности: Основы педагогики творчества. — Казань: Изд-во Казан. ун-та, 1988. — 236 с.

Галатюк Ю.М. Моделювання творчої учбової діяльності на основі структурного аналізу // Наукові записки Острозької Академії. Психологія і педагогіка. — Острог, 2000. — Випуск 1. — С.86-93.

Галатюк Ю.М., Самойленко П.И., Сергеев А.В. Моделирование процесса решения творческих учебных задач по физике // Специалист. — 2001. — № 2. —

С. 31-33.

Гончаренко С.У., Кушнір В.А. Системно-синергетичне розуміння педагогічного процесу як основа гуманітаризації навчання фізики і математики // Наукові записки. — Випуск 46. Серія: Педагогічні науки. — Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка. — 2002. — С.15-19.

Зарецкий В.К., Холмогорова Б.А. Смысловая регуляция решения творческих задач // Исследование проблем психологии творчества: Сб. ст. / АН СССР, Ин-т психологии; [Отв. ред. Я.А.Пономарев]. — М.: Наука, 1983. — С. 62-100.

Калошина И.П. Структура и механизм творческой деятельности. — М.: Изд-во МГУ, 1983. — 168 с.

Князева Е.Н., Курдюмов С.П. Синергетика как новое мировидение: Диалог с И.Пригожиным // Вопросы философии. — 1992. — № 12. — С. 3-20.

Козлова О. Изменчивость и поиск устойчивости: синергетика и образование // Лицеистское и гимназическое образование. — 1998. — № 2. — С. 66-68.

Крылов В.Ю. Психосинергетика как возможная новая психопарадигма науки // Психологический журнал. — 1998. — Т. 19. — № 3. — С. 56-62.

Лутай В.С. Філософія сучасної освіти. — К.: Центр "Магістр-8»Творчої спілки вчителів України, 1996. — 256 с.

Пригожин И., Стенгерс И. Порядок из хаоса. Новый диалог человека с природой. — М.: Прогресс, 1986. — 431 с.

Пригожин И. Философия нестабильности // Вопросы философии. — 1991. — № 6. — С. 46-52.

Спиркин А.Г. Основы философии: Учеб. пособие для вузов. — М.: Политиздат, 1988. — 592 с.

Цапок В.А. Творчество (философский аспект проблемы. — Кишинев: «Штиница», 1999. — 149 с.

##submission.downloads##