КОНТРОЛЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ: ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • М. В. Головко Інститут педагогіки АПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.21-24

Анотація

У статті висвітлюються та аналізуються результати вивчення особливостей оцінювання навчальних досягнень з фізики учнів 9-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

The results of studying the particularities of evaluating the educational achievements in Physics of the pupils of 9-11 classes of general educational institutions are elucidated and analysed in the following article.

Біографія автора

М. В. Головко, Інститут педагогіки АПН України

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабо­раторії математичної і фізичної освіти Інституту педагогіки АПН України

Посилання

Атаманчук П, Кух А. Узгодження нормативних критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з вимогами особистісно орієнтованого навчання // Фізика та астрономія в школі. — 2002. — № 1. — С.17-20.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Фізика та астрономія в школі. — 2000. — № 4. — С. 2-6.

Лукіна Т. Моніторинг загальної середньої освіти як складова системи управління якістю освіти // Фізика та астрономія в школі. — 2000. — № 3. — С. 19-23.

Ляшенко О., Лукіна Т. Результати моніторингу якості засвоєння навчального матеріалу з фізики // Фізика та астрономія в школі. — 2000. — № 4. — С. 13-24.

Ляшенко О.І. Якість освіти: проблеми оцінювання, моніторингу та управління // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002. Зб. наукових праць до 10-річчя АПН України. — Ч. 1. — Харків: “ОВС”, 2002. - С. 243-250.

Потапова Т.М. Оцінювання навчальних досягнень, знань, вмінь і навичок учнів з фізики за 12-бальною шкалою // Вісник Чернігівського держ. пед. універс. ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2002. — № 13. — Т. 1. — С. 105-109.

Проказа О., Грицьких О., Кравченко В. Теоретичні основи і практична розробка модульно-рейтингової системи навчання в поєднанні з 4-рівневою 12-бальною системою оцінювання // Збірник наукових праць: Спец. випуск / В.Г.Кузь (гол. ред.) та ін. — К.: Наук. світ, 2001. — С. 111-114.

Редько Г.Б., Толпекіна Г.М. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів 9-11 класів з фізики за 12-бальною шкалою // Вісник Чернігівського держ. пед. універс. ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2002. — № 13. — Т1. — С. 118-120.

##submission.downloads##