ЕТАЛОННІ ВИМІРНИКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ ЯК ЗАСІБ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО НАВЧАННЯ В ХОДІ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. М. Ніколаєв Новоушицький технікум механізації сільського господарства, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.33-35

Анотація

У статті розглядається проблема впровадження еталонних вимірників якості знань студентів в ході виконання лабораторних робіт з фізики. Основний зміст складає розгляд можливості використання еталонних завдань для визначення готовності (допуску) та обізнаності (захисту) лабораторної роботи.

In article is considered problem of the introducing the master meters quality knowledge student in the course of performing the laboratory work on physicist. The Main contents forms consideration of the possibility use the master tasks for determination of readiness (the tolerance) and privity (protection) of the laboratory work.

Біографія автора

О. М. Ніколаєв, Новоушицький технікум механізації сільського господарства

аспірант Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова, викладач фізики Новоушицького технікуму механізації сільського господарства

Посилання

Атаманчук П.С. Технологічні аспекти управління результатами навчання фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету, Кам’янець-Подільський, К-ПДПУ, 2002. - Вип. 8. - 344 с.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, 1999. - 174 с.

Галатюк Ю.М. Лабораторна робота з фізики в структурі творчої навчальної діяльності // Проблеми методики викладання фізики на сучасному етапі. - Зб.статей. — Кіровоград: РВЦ КППУ ім. В.Винниченка, 2000. - 328 с.

Двораківський В.М., Савченко В.І., Цоколенко О.А. Розвиток творчих здібностей учнів при виконанні робіт фізичного практикуму / Збірник наукових праць Ка-м’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Модель середньої фізичної освіти в умовах переходу на 12-річний термін навчання. — Коломия: ВТП “ВІК”, 2001. Вип. 7. — 220 с.

Коршак Є.В., Шут М.І., Грищенко Г.П., Савченко В.Ф. Особливості структури вивчення фізики у 12-річній школі / Збірник наукових праць Кам’янець-Подільсь-кого державного педагогічного університету: Серія пе-

дагогічна: Модель середньої фізичної освіти в умовах переходу на 12-річний термін навчання. — Вип. 7. — Коломия: ВТП “ВІК”, 2001.

Острицький В.Г., Олефір В.В. Формування в учнів уміння планувати експеримент при проведенні дослідів // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. — Вип. 13. — Чернігів: ЧДПУ, 2002. — 112 с.

Атаманчук Петро, Кух Аркадій. Узгодження нормативних критеріїв оцінювання учнів з вимогами особисті-сно-орієнтованого навчання фізики. // Фізика та астрономія в шк. — 2002. — № 1. — С. 17-20.

##submission.downloads##