КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • В. П. Сергієнко Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.46-49

Анотація

В статті автор пропонує нові концептуальні засади професійної підготовки вчителя фізики. Основні положення концепції базуються на рефлексивній моделі фахової підготовки.

In article the author offers new conceptual bases of professional training of the teacher of physics. The basic rules of the concept are based on reflective of model of professional training.

Біографія автора

В. П. Сергієнко, Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант Національного пе­дагогічного університету ім. М.П.Драгоманова 

Посилання

Анатолій Погрібний, Анатолій Алексюк та ін. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні. Педагогічні концепції. — К.: Школяр. — 1997. - 148 с.

Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності: Монографія. К.: Вища шк., 1997. — 179 с.

Державна національна програма: Освіта. Україна ХХІ століття. — К.: Райдуга, 1994. — 49 с.

Національна доктрина розвитку освіти України // Освіта України. — 23 квітня 2002. — № 33. — С. 4-6.

Державна програма “Вчитель”. — К., 2002. — 30 с.

Сергієнко В.П. Оптимізація лабораторного практикуму з курсу загальної фізики у педагогічних інститутах (на прикладі розділу “Молекулярна фізика. Вступ до термодинаміки”): Дис. канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1993. — 188 с.

Сучасна вища школа: психолого-педагогічний аспект: Монографія / За ред. Н.Г.Ничкало. — К. — 450 с.

Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе. Анализ зарубежного опыта. — М.: Знание, 1989. — 80 с.

Dewey G. How We Think: a Restatement of the Relation of Reflective Thinking to the Educational Process. — Boston, 1933. — 126 p.

##submission.downloads##