ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВЗАЄМОДІЇ СУБ'ЄКТІВ ПРОЦЕСУ КОНТРОЛЮ

Автор(и)

  • І. І. Філіпенко Запорізька державна інженерна академія, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.49-51

Анотація

Виявлені існуючі властивості психолого-педагогічної системи, важливі для подальшого вивчання та практичного застосування знань. Розглянуті складові технології модульного навчання. Виділені особливості впровадження рейтингової системи та приведені порівняння звичайної оцінки знань студентів з рейтинговими показниками.

It is devise of the original methods of the computer testing education of the modulus parts of the general physics, which include the theoretical course, lab teaching and practical training. The rating of active participation in educational process is stipulated. The offered technique stimulates motivation of independent.

Біографія автора

І. І. Філіпенко, Запорізька державна інженерна академія

вчитель-методист ЗОШ № 10, м. Кам’янець-Подільський Філіпенко 1.1., асистент Запорізької державної інженерної академії 

Посилання

Баран С, Крушельницька Т, Лопатинський I, Омелян М, Харамбура С. Роль модульного контролю у системі оцінки знань студента // Актуальні проблеми викладання та навчання фізики у вищих освітніх закладах. Матеріали міжнародної наукової конференції. — Львів, 7-9 жовтня, 2002 р.

Перевощикова Е.Н. Рейтинговая система контроля знаний. (Нижегородский гос. пед. ин-т) // Непрерывное педагогическое образование. — 1994. — Вып. V. — С. 57-64.

Павлов Н, Артемов А., Сидорова Т, Фролов У. Контроль знаний студентов. // Высшее образование в России. — 2000. — № 1.

##submission.downloads##