ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗУМІННЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • М. І. Шут Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна
  • В. П. Сергієнко Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.52-54

Анотація

В статті автори пропонують нові підходи до забезпечення розуміння фізики учнями і студентами.

In article the authors offer the new approaches to maintenance of under-standing of physics by the schoolboys and students.

Біографії авторів

М. І. Шут, Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова

доктор фізико-математичних наук, професор, член-кореспондент АПН України, академік АН вищої школи, завідувач кафедри фізики Національного педагогіч­ного університету імені М.П.Драгоманова

В. П. Сергієнко, Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант Національного пе­дагогічного університету ім. М.П.Драгоманова 

Посилання

Корсак К.В. Фізика. Письмовий екзамен: Посібник для вступників до вузів. — К.: Либідь, 1992. — 224 с.

Роджерс З.М. Физика для любознательных. Электричество и магнетизм. Атом и ядро. — М.: Мир, 1973. — 664 с.

Роджерс З.М. Физика для любознательных. Наука о Земле и Вселенной. Молекулы и энергия. — М.: Мир, 1969. - 653 с.

Гусев С.С., Тульчинский Г.Л. Проблема понимания в философии. — М.: Политиздат, 1985. — 192 с.

Слепкань З.И. Психолого-педагогические основы обучения математике: Метод. пособие. — К.: Рад. школа, 1983. — 190 с.

Штофф В.А. Роль моделей в познании. — Л.: Мир, 1969. — 298 с.

##submission.downloads##