ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗУМІННЯ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.52-54Анотація
В статті автори пропонують нові підходи до забезпечення розуміння фізики учнями і студентами.
In article the authors offer the new approaches to maintenance of under-standing of physics by the schoolboys and students.
Посилання
Корсак К.В. Фізика. Письмовий екзамен: Посібник для вступників до вузів. — К.: Либідь, 1992. — 224 с.
Роджерс З.М. Физика для любознательных. Электричество и магнетизм. Атом и ядро. — М.: Мир, 1973. — 664 с.
Роджерс З.М. Физика для любознательных. Наука о Земле и Вселенной. Молекулы и энергия. — М.: Мир, 1969. - 653 с.
Гусев С.С., Тульчинский Г.Л. Проблема понимания в философии. — М.: Политиздат, 1985. — 192 с.
Слепкань З.И. Психолого-педагогические основы обучения математике: Метод. пособие. — К.: Рад. школа, 1983. — 190 с.
Штофф В.А. Роль моделей в познании. — Л.: Мир, 1969. — 298 с.