НАУЧНО-ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ РАЗРАБОТКИ УЧЕБНИКА ПО ДИДАКТИКЕ ФИЗИКИ

Автор(и)

  • А. Т. Проказа Луганский государственный педагогический университет имени Тараса Шевченко, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.63-62

Анотація

Дидактика физики — основополагающая учебно-научная дисциплина в системе профессиональной подготовки учителя. Она вбирает в себя классические педагогические теории и современные проблемы инновационных педагогических технологий.

Didactics of physics — basic educational-scientific discipline in system of vocational training of the teacher. It incorporates classical pedagogical theories and modern problems of innovative pedagogical technologies.

Біографія автора

А. Т. Проказа, Луганский государственный педагогический университет имени Тараса Шевченко

кандидат педагогічних наук, почесний професор університету, до­цент кафедри фізики Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка 

Посилання

Збірник наукових праць: Спеціальний випуск /

В.Г.Кузь (гол. ред.) та ін. — К.: Наук. світ, 2001

Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник. У 2-х т. — Чернігів: ЧОПЧ, 2002.

Стратегічні проблеми формування змісту курсів фізики та астрономії в системі загальної середньої освіти / Тези доповідей. З.В.Стасюк (гол. ред.). — Львів, 2002.

Матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції “Фундаментальна та прогресійна підготовка фахівців з фізики”. — К., 2002.

Вопросы методики обучения физики в современной школе и подготовки учителя физики / Сб. науч. трудов. — М., 1997.

Новые технологии в преподавании физики: школа и вуз / Сб. аннотаций докладов ІІ Международной научно-методической конференции. — М., 2000.

##submission.downloads##