НАУЧНО-ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ РАЗРАБОТКИ УЧЕБНИКА ПО ДИДАКТИКЕ ФИЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.63-62Анотація
Дидактика физики — основополагающая учебно-научная дисциплина в системе профессиональной подготовки учителя. Она вбирает в себя классические педагогические теории и современные проблемы инновационных педагогических технологий.
Didactics of physics — basic educational-scientific discipline in system of vocational training of the teacher. It incorporates classical pedagogical theories and modern problems of innovative pedagogical technologies.
Посилання
Збірник наукових праць: Спеціальний випуск /
В.Г.Кузь (гол. ред.) та ін. — К.: Наук. світ, 2001
Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник. У 2-х т. — Чернігів: ЧОПЧ, 2002.
Стратегічні проблеми формування змісту курсів фізики та астрономії в системі загальної середньої освіти / Тези доповідей. З.В.Стасюк (гол. ред.). — Львів, 2002.
Матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції “Фундаментальна та прогресійна підготовка фахівців з фізики”. — К., 2002.
Вопросы методики обучения физики в современной школе и подготовки учителя физики / Сб. науч. трудов. — М., 1997.
Новые технологии в преподавании физики: школа и вуз / Сб. аннотаций докладов ІІ Международной научно-методической конференции. — М., 2000.