ПУБЛІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ПРОФІЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.64-65Анотація
Зростаючі вимоги до якості підготовки майбутніх учителів вимагають пошуку нових шляхів покращення навчального процесу з методик навчання. Одним з можливих шляхів розв’язання цієї задачі є використання у навчальному процесі наукових публікацій у періодичній методичній літературі. У статті розглядається варіант класифікації таких публікацій стосовно їх застосування в навчальному процесі та пропонується перелік вимог, за якими потрібно здійснювати відбір таких публікацій для використання в ролі дидактичних матеріалів.
Increasing requirements for quality of teaching the future teachers require a search of new ways of teaching process improvement in methods of teaching. Use of scientific periodical publications in teaching process is one of the possible ways of this problem solution. In the article there is considered a variant of such publications classification as for their use in the teaching process and there is offered the list of requirements for selection of such publications to be used as didactic materials.
Посилання
Національна доктрина розвитку освіти. — “Освіта України”. — 2002. — № 33.
Бушок Г.Ф., Венгер Е.Ф. Методика преподавания общей физики в высшей школе. — К., 2000. — 416 с.
Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе: Теоретические основы. — М.: Просвещение, 1981. — 288 с.
Архангельский С.И. Лекции по теории обучения в высшей школе. — М.: Высш. шк., 1974. — 326 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови. — К.-Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2001. — 1440 с.